۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۲۶۶۵۴۲
روزنامه وول استریت ژورنال خبر داد؛

جاسوسی اینترنتی رژیم صهیونیستی از مذاکرات هسته‎ای ایران

خبرگزاری رسا ـ روزنامه وول استریت ژورنال آمریکا اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از سه هتل بزرگ محل برگزاری مذاکرات هسته‎ای ایران و کشورهای غربی جاسوسی اینترنتی می‎کند.
جاسوسي اينترنتي اسرائيل از ايران

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه وول استریت ژورنال آمریکا امروز اعلام کرد که شرکت "کاسبر اسکای" روسیه که در زمینه امنیت اطلاعات فعالیت می کند، از جاسوسی اینترنتی رژیم صهیونیستی از سه هتل بزرگ محل برگزاری مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران و کشورهای غربی پرده برداشته است.


این روزنامه به نقل از مسؤولان این شرکت روسی تاکید کرده است که این جاسوسی از طریق نوع بسیار پیشرفته ای از ویروس های رایانه ای موسوم به " Dugu " صورت گرفته است که اولین بار نسخه قبلی آن در سال 2011 کشف شد.

 

این در حالی است که در آستانه پایان مذاکرات هسته ای میان ایران و گروه 5+1 واشنگتن سعی در اطمینان بخشی به همپیمان صهیونیستی خود و متقاعد کردن تل آویو به لزوم پذیرش این توافق را دارد.

 

اما بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیروز چهارشنبه اعلام کرد که توافق در دست بررسی میان ایران و 5+1 نمی تواند مانع از دستیابی تهران به بمب هسته ای شود و برخی کشورهای عربی هم با رژیم صهیونیستی هم عقیده هستند.

 

وی که در جریان کنفرانس امنیتی هرتزلیا سخن می گفت، خاطر نشان کرد که می دانم همیشه مرا عامل اخلال در مساله هسته ای ایران می دانند، اما من همان چیزی را می گویم که بسیاری از همسایگان عرب ما هم به آن اعتقاد دارند و هیچ کسی در این منطقه این مساله را قبول ندارد که توافق هسته ای مانع از دستیابی ایران به بمب هسته ای خواهد شد./994/ب102/د

ارسال نظرات