۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۲۶۶۶۰۲
آیت الله فیاض:

رصد پدیده‎های انحرافی از وظایف مهم مبلغان است

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف از رصد پدیده‎های انحرافی به عنوان یکی از وظایف مهم مبلغان عنوان کرد.
حضرت آيت الله اسحاق فياض از مراجع تقليد نجف اشرف

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حضرت آیت الله شیخ اسحاق فیاض از مراجع تقلید نجف اشرف در پیامی که امروز از سوی شیخ علی الربیعی در بیست و هشتمین همایش مبلغان خانم و آقا در نجف اشرف قرائت کرد، از جوانان به عنوان نیروی امت و محرک نهضت اسلامی یاد کرد و افزود: مشکلات جوانان باید فهمیده شده و در حل آنها به این قشر کمک کرد. جوانان باید به سوی قرآن و ارتباط با این کتاب الهی سوق داده شوند چرا که با قرآن می توانند بر همه بحران ها و چالش های روحی فائق آیند.

 

وی بر لزوم توجه مسؤولان به جوانان تأکید کرد و ادامه داد: متأسفانه مسؤولان هیچ توجهی به این مساله مهم ندارند و مبلغان باید در سخنرانی های خود به این امر بپردازند.

 

حضرت آیت الله فیاض، استفاده از فضایل ماه رمضان برای مبارزه با شیطان و نفس اماره را خواستار شد و تصریح کرد: رصد پدیده های منحرفی که بر مومنان تأثیر گذاشته و به دوری از یکدیگر و عادت به مسائل مغایر احکام شرعی و سنت نبوی می شود، از اهمیت فراوانی برخوردار است.

 

این مرجع تقلید با تأکید بر لزوم توجه به خانواده های مجاهدان، گفت: دولت باید اهتمام ویژه ای در قبال نیروهای بسیج مردمی داشته باشد و نیازهای این رزمندگان جان بر کف را تأمین کند. دولت در کنار حل مشکلات مجاهدان باید در راستای تأمین خواسته های ملت تلاش کند.

 

وی از مبلغان به عنوان عناصر اصلی بقای مومنان یاد کرد و ادامه داد: همه پیامبران بر اساس زبان قوم خود مبعوث شدند بنابراین مبلغان نیز باید همانند با زبان جامعه سخن گویند و به یاری مردم در حل مشکلات و بحران ها بپردازند./980/ب902/د

ارسال نظرات