۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۲۶۶۶۰۳

عضو ارشد حزب الله حضور نیروهای مقاومت در سوریه را ضروری دانست

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان حضور نیروهای مقاومت در سوریه را عامل دور نگهداشتن لبنان از فتنه دانست.
سيد هاشم صفي الدين رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، در یادواره شهدای حسینیه شهر برج در جنوب لبنان، در سخنانی گفت: رزمندگان مقاومت در برابر اقدامات تروریستی عناصر داعش در منطقه عرسال و قلمون ایستادگی کامل می‌کنند و نگذاشته‌اند این تکفیری‌ها به هیچ کدام از اهداف خود دست بیابند.

 

وی افزود: آنچه امروز در منطقه قلمون و عرسال به دست رزمندگان لبنانی صورت می‌گیرد برای محافظت از مرزهای لبنان و حفظ کرامت ملت این کشور است. نبرد این منطقه برای لبنان یک نبرد تاریخی و سرنوشت ساز است؛ چرا که تمام وقایع در این منطقه همانند آنچه در عراق و سوریه و یمن رخ می‌دهد، با دخالت مستقیم آمریکا و اسرائیل است که تاکنون نتوانستند را ه به جایی ببرند.


صفی الدین در ادامه به حضور گسترده نیروهای حزب الله در تمام مناطق سوریه اشاره و تصریح کرد: حضور نیروهای مقاومت در مناطق مختلف سوریه موجب می‌شود که آتش فتنه از لبنان به دور باشد و در غیر این صورت نیروهای تروریستی در شهرها و روستاهای لبنان هم نفوذ می‌کردند.


رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با بیان اینکه صحنه فعالیت حزب الله تنها به معرکه نبرد ختم نمی‌شود، ادامه داد: حزب الله علاوه بر اینکه بر وحدت صف رزمندگان و ارتش لبنان تاکید دارد بر حضور گسترده و مسالمت آمیز در صحنه‌های سیاسی مانند پارلمان و مجلس وزیران نیز پافشاری می کند.


وی خطاب به تمام کسانی که درصدد سنگ اندازی در مسیر شفاف حزب الله هستند، گفت:حزب الله با تمام توان در مسیر مقاومت و جهاد ایستادگی می‌‍‌کند و هیچ یک از دخالت‌ها و فتنه‌افروزی‌ها در داخل و یا خارج از کشور نمی‌تواند این عزم راسخ بر مبارزه با تروریسم در منطقه به دست مقاومت را سست کرده و خدشه دار کند.

 

صفی الدین در پایان از همه شهروندان لبنانی خواست با درایت و بصیرت دشمن اصلی را که آمریکا و اسرائیل است، بشناسند و با اهتمام به مسیر مقاومت طریق شهدا را ادامه دهند./1321/ب902/د

ارسال نظرات