۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۲۶۶۸۳۵
روزنامه الاخبار لبنان گزارش داد؛

دیدار مقامات سعودی و اسرائیلی با هماهنگی نتانیاهو برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ یک روزنامه لبنانی دیدار‌های انجام شده بین مقامات سعودی و اسرائیلی را با هماهنگی مستقیم بنیامین نتانیاهو دانست.
ديدار مقامات سعودي و اسراييلي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه "الاخبار" لبنان امروز در گزارش خود از دیدار برخی مقامات سعودی و اسرائیلی خبر داد و این ملاقات‌ها را با هماهنگی نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دانست.

 

این روزنامه دیدارهای انجام شده بین دو طرف را در راستای اتحاد رژیم صهیونیستی و عربستان برای ضربه زدن به ایران دانست و نوشت: اسرائیل با این شعار که قضیه فلسطین خاتمه پیدا کرده و دیگر ما و عربستان در یک جبهه باید به مقابله با ایران که دشمن مشترک ماست بیندیشیم، به بالا بردن سطح روابط با عربستان مبادرت می‌کند.


این روزنامه افزود: در حالی که برخی از مقامات سعودی دیدار دبیر کل وزارت خارجه اسرائیل با یکی از نزدیکان خاندان سعودی را اتفاقی خواندند، روزنامه‌های اسرائیلی این ملاقات را که در واشنگتن انجام شد با هماهنگی مستقیم نتانیاهو بیان کردند.

 

این روزنامه لبنانی از دیدارهای مکرر و غیر علنی مقامات سعودی و اسرائیلی خبر داد و افزود: تاکنون این دیدارها علنی نمی‌شد اما عربستان در قالب دیدار رسمی، برخی مسوولان کشور خود را برای مذاکره با مقامات صهیونیستی راهی آمریکا و فلسطین اشغالی می‌کند./1321/ب902/د

ارسال نظرات