۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۲۶۶۸۷۲
صبح امروز؛

نمایشگاه قرآن، عترت و دستاوردهای فرهنگی هنری مساجد در بوشهر افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه قرآن، عترت و دستاوردهای فرهنگی هنری مساجد در بوشهر با حضور معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، افتتاح و در این نمایشگاه از کتاب پایان دنیا در کلام خدا، تألیف آیت‌الله صفایی بوشهری، رونمایی شد.
دکتر نوش آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیین افتتاحیه نمایشگاه قرآن، عترت و دستاوردهای فرهنگی هنری مساجد در بوشهر، صبح امروز با حضور نوش‌آبادی معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین مسؤولان ارشد استان در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر برگزار شد.

 

این نمایشگاه از بخش‌های مختلفی شامل کتب تخصصی علوم قرآنی و عترت، محصولات فرهنگی هنری، کودک و نوجوان، عفاف و حجاب، نرم‌افزارهای قرآنی، دستاوردهای ورزشی و فرهنگی هنری مساجد، آثار هنری و نماز تشکیل‌شده است.

 

در این مراسم از کتاب پایان دنیا در کلام خدا، همچنین سه کتاب مدیریت، ولایت مداری تنها حجت سیاسی الهی و جنگ نرم، تألیف آیت‌الله صفایی بوشهری رونمایی شد.

 

برگزاری 11 برنامه تدبر در قرآن کریم، محفل انس با قرآن کریم، آموزش حفظ قرآن کریم، سبک زندگی اسلامی ایرانی، مشاوره و تحکیم بنیان خانواده، نمایش عروسکی و... از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه خواهد بود.

 

جهت رفاه حال بازدیدکنندگان از این نمایشگاه، تخفیف‌های ویژه در نظر گرفته‌شده است که علاقه‌مندان می‌توانند از شنبه 23 خرداد لغایت دوشنبه 1 تیرماه، از این نمایشگاه بازدید کنند./846/پ203/ب4

ارسال نظرات