۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۲۶۶۹۲۱
یکی از علمای بحرین:

بد رفتاری با شیخ علی سلمان توهین به ملت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر دراز بحرین بر لزوم آزادی شیخ علی سلمان تأکید کرد.
حجت الاسلام شيخ محمد صنقور امام جمعه مسجد امام صادق (ع)  بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ محمد صنقور امام جمعه منطقه دراز بحرین تاکید کرد که بد رفتاری دولت با شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق و اهانت به او، توهین به قشر وسیعی از ملت بحرین و دوستاران وی است که با روش‌های مسالمت آمیز مختلف اعتراض خود نسبت به بازداشت او را ابراز کرده‌اند.

 

وی طی خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته از مقامات بحرین خواست به ندای جمعیت‌های سیاسی و حقوقی، سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای نزدیک به دولت برای آزادی شیخ علی سلمان پاسخ مثبت دهند.

 

شیخ علی سلمان دسامبر سال گذشته از سوی نیروهای آل‌خلیفه بازداشت شد و پیش از آنکه حکمی علیه وی صادر شود، تاکنون مدت بازداشت وی بارها تمدید شده است و پیش‌بینی می‌شود که طی ماه جاری حکمی علیه وی صادر شود.

 

بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی (25 بهمن 89) شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل‌خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.

 

این درخواست‌ها با سرکوبگری رژیم بحرین با همدستی برخی کشورهای عربی از جمله عربستان روبه‌رو شده است. رژیم بحرین در راه سرکوب بحرین همچنین عناصر پاکستانی را به خدمت گرفته است./994/ب102/د

ارسال نظرات