۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۲۶۶۹۹۴
شیخ ماهر عبدالزراق:

مخالفان خط مقاومت مجریان طرح‌های تکفیری‌ها هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش الاصلاح و الوحده لبنان، با تمجید از اقدامات انجام شده به دست رزمندگان مقاومت، کسانی را که در مسیر مقاومت سنگ اندازی می‌کنند اجرا کنندگان برنامه‌های تکفیری خواند.
ماهر عبدالرزاق، از علماي اهل سنت لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق، رییس جنبش الاصلاح و الوحده لبنان در جلسه ماهانه این جنبش اعلام کرد: دستاورهای مقاومت در مناطقی چون عرسال و قلمون، یک دستاورد ملی بوده و به نفع تمام مردم لبنان است.


وی افزود: امروزه تهدیدی که از سوی سازمان‌های تروریستی تکفیری متوجه لبنان است بیش از هر زمان دیگری وظیفه مردم این کشور را نسبت به حمایت از رزمندگان مقاومت پررنگ‌تر می‌کند و تمام آحاد جامعه باید از اقدامات مقاومت و ارتش لبنان با تمام توان حمایت کنند.


این عالم سنی خط مقاومت را احیاگر کرامت انسانی دانست و تصریح کرد: کسانی که در مسیر مقاومت سنگ اندازی می‌کنند یقینا در پی فتنه افروزی و اجرای برنامه‌های گروه‌های تکفیری هستند.


وی از اهالی منطقه عرسال خواست نسبت به فتنه‌های دشمن در این منطقه هوشیار باشند و بدانند که افراد زیادی در این منطقه در پی شعله ور کردن آتش فتنه و برافروختن تعصبات مذهبی هستند.


شیخ ماهر عبدالرزاق همچنین از دولت خواست از زیر بار مسوولیت خود شانه خالی نکند و در سامان دهی ادرای کشور تمام تلاش خود را مبذول کند.

 

وی مسوولیت تعطیلی دولت و بی سروسامانی کنونی لبنان در مسایل سیاسی را متوجه حزب المستقبل این کشور دانست./1321/ب902/د

ارسال نظرات