۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۲۶۷۰۴۴

انتقاد شدید عضو جنبش امل لبنان از هجمه صورت گرفته علیه حزب الله

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد جنبش امل لبنان ضمن تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در این کشور، حمایت‌ علنی از گروه‌های تروریستی را نشانگر شدت بحران و فتنه افروزی در منطقه دانست.
خليل حمدان، عضو شوراي رهبري جنبش امل لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خلیل حمدان، عضو ارشد جنبش امل لبنان، در مراسم یادبود درگذشتگان این جنبش، بر حاکم شدن وحدت در کشور تاکید کرد و گفت: جلوگیری از چند دستگی کشور از مهمترین عوامل تقویت لبنان در برابر هجمه‌های تکفیری و صهیونیستی علیه این کشور است.


وی افزود: چگونه می‌توان درباره امنیت ملی لبنان صحبت کرد در حالی که هنوز درباره امور بدیهی و ساده اختلاف نظر داریم. برخی همچنان بر سر دوست و دشمن اختلاف نظر دارند و در برهه‌های حساس از اهرم رژیم صهیونیستی علیه نیروهای داخلی استفاده می‌کنند.


این عضو ارشد جنبش امل تصریح کرد: متأسفانه شاهد آن هستیم که مقاومت اسلامی در حالی که به نبرد با اسرائیلی‌ها می‌پردازد با بدترین هجمه‌های نظامی، سیاسی و رسانه ای مواجه است.


خلیل حمدان تمام اقدامات تروریستی تکفیری‌ها را مطابق با برنامه‌های اسرائیل توصیف و تأکید کرد: حمایت‌هایی که از تروریست‌ها انجام می‌شود به طور علنی و همه جانبه بوده و این نشانگر وجود دامنه وسیع فتنه افروزی در منطقه است.


وی در پایان خطاب به مدعیان دفاع از لبنان که در مسیر مقاومت سنگ اندازی می‌کنند، گفت: در این برهه از زمان که تهدید از همه سو متوجه کشور است، این افراد لب فروبسته و اقدامی برای امنیت از مرزهای کشور نمی‌کنند. مردم لبنان این دسته از مدعیان را از دیر باز می‌شناسد و از این رو حمایت روز افزون خود را از ارتش و رزمندگان مقاومت دریغ نمی‌کنند./1321/ب904/د

ارسال نظرات