۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۲۶۷۱۴۷
در صحن علنی مجلس مطرح شد؛

تذکر شفاهی نماینده قم به رییس جمهور/ مراجع نگران برخی رفتارها در دولت هستند

خبرگزاری رسا - نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به رییس‌جمهور گفت: مراجع تقلید قم نسبت به برخی حرکات دولتمردان نگرانی دارند.
اميرآبادي نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس‌جمهور ،گفت: مراجع تقلید به برخی حرکات دولتمردان برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نگرانی دارند.

 

وی با بیان اینکه شما که فرزند حوزه علمیه هستید جلوی این حرکات را که از سوی برخی دولتمردان صورت می‌گیرد، بگیرید، تصریح کرد: مشکل اساسی مردم ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست، مشکل مردم معیشت و اشتغال جوانان است.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری نسبت به پرداختن بیشتر به این موضوعات در دولت در تذکر دیگری از رییس‌جمهور خواست جلوی افطاری دادن از بیت‌المال در ماه مبارک رمضان گرفته شود.

 

وی با ابراز تاسف از دعوت‌هایی که هم اکنون از سوی دستگاه‌ها و سازمان‌ها جهت افطاری دادن از بیت‌المال صورت می‌گیرد، اظهار کرد: باید هزینه‌ جشن‌هایی که امروز در استان‌ها از سوی دفتر حامیان رییس‌جمهور برگزار می‌شود، اعلام شود.

 

امیرآبادی ادامه داد: وزیر کشور جهت پاسخگویی در مورد پول‌های کثیف در مجلس حاضر شد اما به جای اینکه ابرو را درست کند چشم را هم کور و عنوان کرد کمیته امداد تعدادی ماشین خارجی مانند پورشه و بی‌‌.ام‌.و وارد کرده است که موجب بی‌اعتمادی مردم به این نهاد انقلابی و یادگار امام (ره) و کاهش درآمدهای کمیته امداد شده است.

 

امیرآبادی در پایان با اشاره به ممنوع شدن واردات هر گونه خودروی خارجی توسط فتاح رییس جدید کمیته امداد، از وزیر کشور خواست در این مورد پاسخگو باشد./858/پ202/ج

ارسال نظرات