۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۲۶۷۲۰۸

دولت هیچ اعتباری به بنیاد مصلای تبریز اختصاص نداده است

خبرگزاری رسا ـ معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت یازدهم اعتقاد دارد مراکزی چون مساجد، مصلاها و حوزه‌های علمیه باید به صورت مردمی اداره شوند و در این راستا دولت هیچ اعتباری به بنیاد مصلای تبریز اختصاص نداده است.
مراحل ساخت مصلاي حضرت امام خميني تبريز مراحل ساخت مصلاي حضرت امام خميني تبريز مراحل ساخت مصلاي حضرت امام خميني تبريز مراحل ساخت مصلاي حضرت امام خميني تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمد صادق پورمهدی، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران به تشریح مصوبات سفر استانی هیأت دولت به استان پرداخت و اظهار داشت: دولت یازدهم بیشترین اعتبار را به آذربایجان شرقی تخصیص داده است.


وی با بیان این‌که دولت یازدهم وعده های غیرقابل تحقق به مردم نداده است، چراکه این گونه وعده‌ها انتظارات مردم را بالا می برد، گفت: شعار دولت این است که وظایف خود را در چارچوب قانون انجام دهد چرا که دادن وعده های غیر قابل تحقق، انتظارات مردم را بالا می برد.


معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که در سفر اخیر هیأت دولت به آذربایجان شرقی اعتبار 1200 میلیارد تومانی تخصیص یافت، گفت: دولت به ما وعده داد که 100 درصد اعتبار را تخصیص دهد و ما نیز متعهد شدیم تا پروژه ها با روند رو به جلو اجرایی کنیم.


پورمهدی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر این‌که آیا اعتبار ویژه‌ای برای توسعه و تجهیز مساجد، مراکز فرهنگی و دینی به ویژه حوزه های علمیه و مصلای تبریز اختصاص یافته است، یا خیر؟ اظهار داشت: دولت یازدهم اعتقاد دارد مراکزی چون مساجد، مصلاها و حوزه‌های علمیه باید به صورت مردمی اداره شوند.


وی با بیان این‌که دولت هیچ اعتباری به بنیاد مصلای تبریز اختصاص نداده است، گفت: این بنیاد برای خود درآمدهایی دارد که طرح توسعه از آن محل هزینه می‌شود و دولت یا سازمان های دولتی هیچ مبلغی برای این پروژه تاکنون اختصاص نداده اند.


معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری که پرسید منظور رییس جمهور از این‌که تأثیر تحریم ها بر آب گفت: برداشت من از حرف سخنان ریاست جمهوری این است که تحریم ها سبب شده تا امکانات و دستگاه های لازم تصفیه آب را نتوان نمی توان بر اثر تحریم ها وارد کرد!./935/پ203/ب4

ارسال نظرات