۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۲۶۷۳۳۸
مسؤول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی اصفهان خبرداد؛

برگزاری طرح اوقات فراغت تابستان با شعار آرزوهای دست یافتنی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول تشکل های دینی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: طرح اوقات فراغت تابستان در اصفهان با شعار مشترک آرزوهای دست یافتنی که برگرفته از بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب است، بین نهادهای فعال در مساجد برگزار می‌شود.
حجت الاسلام حسن بابايي همايش حافظان کل قرآن کريم اصفهان همايش حافظان کل قرآن کريم اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام حسن بابایی، مسؤول تشکل های دینی تبلیغات اسلامی استان اصفهان امروز در همایش حافظان کل قرآن کریم اصفهان در سالن کنفرانس سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان، گفت: طرح اوقات فراغت تابستان در اصفهان با یک شعار مشترک بین نهادهای فعال در مساجد برگزار می‌شود.

 

وی افزود: ادارات کل تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، بسیج، شهرداری و صداوسیما طرح اوقات فراغت را با یک شعار مشترک و مراسم افتتاحیه و اختتامیه مشترک برگزار می‌کنند.

 

حجت الاسلام بابایی گفت: شعار مشترک امسال آرزوهای دست یافتنی انتخاب شده است که برگرفته از بیانات نوروزی مقام معظم رهبری می باشد.

 

وظیفه مبلغان در شرایط فعلی منطقه، دادن نقطه امید به مردم است

عضو کمیته تخصصی هماهنگی و نظارت بر کانونهای فرهنگی مساجد استان اصفهان گفت: در شرایط فعلی منطقه، نشان دادن نقطه امید به مردم در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت یک لازمه جدی است.

 

وی مجمع بسیج استان اصفهان را بستری در جهت ارائه مباحث مطرح جامعه در کارگروه‌های مربوطه و در نهایت تلاش و برنامه ریزی در راستای عملیاتی کردن راهکارهای عنوان شده، اعلام کرد.

 

به گفته وی، با توجه به تقارن شرایط کشور با اتفاقات مختلف و متفاوت در عرصه ملی و بین المللی، جلسه امروز مجمع به صورت فوق العاده تشکیل شده است و شرایط بین المللی و منطقه ای ایجاب می‌کند جلسات فوق العاده در تمام سطوح جامعه برگزار شود.

 

حجت الاسلام بابایی گفت: جلسات در مجموعه بسیج نیز باید به صورت تبیینی و با شور و مشورت بیشتری بر روی مسائل منطقه ای، بین المللی و حتی داخلی تشکیل شود.

 

رییس شورای عالی بسیج طلاب و روحانیان استان اصفهان با بیان این که باید تمام مسائل بین المللی و منطقه ای را در لایه های پنهان و آشکار جامعه تجزیه و تحلیل کرد تا جایگاه جمهوری اسلامی مشخص شود، تأکید کرد: در شرایط فعلی منطقه، دادن نقطه امید به مردم در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت یک لازمه جدی است و وظیفه مبلغان و روحانیان امید دادن به جامعه است./1307/پ203/ب4

ارسال نظرات