۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۷
کد خبر: ۲۶۷۳۴۸
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

کسی نمی‌تواند مدعی عبور تیم مذاکره کننده از خطوط قرمز شود

خبرگزاری رسا ـ منصوری آرانی با اشاره به تلاش دولت در راستای تنش زدایی در سیاست خارجی گفت: تیم مذاکره کننده فرزندان انقلاب هستند و کسی نمی‌تواند ادعا کند تیم مذاکره کننده هسته‌ای از خطوط قرمز عبور کرده است.
عباسعلي منصوري آراني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، عباسعلی منصوری آرانی، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در جشن دومین سال پیروزی حجت الاسلام روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، همدلی و همزبانی را به معنای همکاری دولت و مجلس دانست و گفت: دولت و مجلس باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند و با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و استفاده از حمایت‌های مردمی از مشکلات عبور کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: مشکلات و مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی درهم تنیده شده است و همه با یکدیگر در ارتباط هستند، دولت از ابتدای کار تلاش کرده است تا سیاست خارجی را محوریت فعالیت‌های خود برای حل مشکلات قرار دهد.

وی یکی از راهکارهای حل معضلات اقتصادی را صادرات ذکر کرد و افزود: برای این‌که بتوانیم در زمینه صادرات موفق باشیم لازم است تا ارتباطات خود با دیگر کشورها را اصلاح کنیم و از این طریق اقتصاد خود را شکوفا کنیم، عدم موفقیت در زمینه اقتصاد و عدم شکوفایی اقتصادی موجب می‌شود تا بیکاری و دیگر معضلات اجتماعی در کشور ایجاد شود.

منصوری آرانی با اشاره به این‌که تنش زدایی رویکرد اصلی دولت در سیاست خارجی است تصریح کرد: این‌که به نقطه‌ای برسیم که دنیا به ما اعتماد کند و ما تبدیل به یک کشور ثبات دهنده شویم دستاوردی با ارزش و مهم است، در جریان جنگ عراق توانستیم ثبات خود را حفظ کنیم و اکنون لازم است که ثبات دهنده باشیم و قطعا کشور در شرایطی قرار که از نظر ثبات و امنیت قابل اتکا است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی نقد منصفانه و دلسوزانه را سازنده و مؤثر ارزیابی کرد و گفت: تخریب شکننده و ایجاد کننده مشکلات و تنش در مسائل داخلی است، تیم مذاکره کننده فرزندان انقلاب اسلامی هستند و همه باید این تیم را در جریان مأموریت مهمی که دارد یاری کنیم.

وی با اشاره به تلاش دولت برای حل مشکلات از طریق مذاکرات ابراز کرد: دولت به دنبال عبور از تنگناها است و درحال انجام دادن مذاکراتی سخت و پیچیده است، کسی نمی‌تواند ادعا کند که مذاکره کنندگان از خطوط قرمز عبور کرده اند./1304/پ202/ج

ارسال نظرات