۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۲۶۷۴۴۴
با صدور پیامی مشترک انجام شد؛

تشکر مسؤولان ارشد و بزرگان دینی خراسان شمالی از حماسه آفرینی مردم در سفر رییس جمهور

خبرگزاری رسا ـ مسؤولان ارشد و بزرگان دینی خراسان شمالی با صدور پیامی مشترک از حضور پرشور و حماسه آفرینی مردم این استان در سفر رییس جمهور و هیأت دولت یازدهم قدردانی کردند.
مسؤولان خراسان شمالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، در پی استقبال باشکوه مردم خراسان شمالی از رییس جمهور و کاروان تدبیر و امید، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد، سیدعلی اکبر پرویزی، استاندار خراسان شمالی و اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در پیامی مشترک از حضور گسترده و حماسه آفرین مردم قدردانی کردند.

 

در این پیام آمده است: در سالروز حماسه 24 خرداد ماه مردم خراسان شمالی دیار «باب الرضا(ع) و گنجینه معرفت ها» با حضور پر شور و حماسی خود در استقبال از رییس جمهور و کاروان تدبیر و امید، جلوه ای دیگر از وحدت، همگرایی و همدلی آحاد مردم استان و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به معرض نمایش گذاشتند.

 

این پیام می افزاید: بی تردید این حضور پرشور، کم نظیر و به یاد ماندنی مردم استان نشان از عشق و ارادت آن ها به خدمتگزاران خود دارد.

 

در ادامه این پیام مشترک آمده است: توجه ویژه رییس جمهور و کاروان تدبیر و امید در سفر به استان با مصوبات ثمر بخشی همراه بود که انشاء الله با تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) مبنی بر همدلی و همزبانی، شاهد آثار مثبت در عرصه توسعه همه‌ جانبه و عمران و آبادانی استان باشیم.

 

مسؤولان ارشد خراسان شمالی در پایان این پیام اعلام کرده اند: بر خود لازم می دانیم ضمن قدردانی از تشریف فرمایی رییس جمهور و هیأت همراه به استان، از تمامی ملت شریف، بزرگوار و صمیمی استان در همه شهرستان ها، ستادهای مردمی و دست اندرکاران این استقبال بی نظیر که در ایجاد این شور امیدآفرین و استقبال باشکوه و با نشاط نقش داشتند، سپاسگزاری کنیم.

 

قدردانی دفتر رییس جمهوری از مردم خراسان شمالی

دفتر رییس جمهوری نیز در پیامی با قدردانی از استقبال پرشور و با شکوه مردم استان خراسان شمالی از کاروان دولت تدبیر و امید اظهارامیدواری کرد: با توجه به ظرفیت های متنوع استان، طرح ها و برنامه های اساسی دولت برای تقویت زیرساخت های مواصلاتی و حمایت از سرمایه گذاری استان، هر چه سریع تر جامه عمل بپوشد و شاهد شکوفایی بیشتر این بخش از ایران باشیم.

 

در بخشی از پیام دفتر رییس جمهوری آمده است: احساسات صمیمانه و استقبال پرشور و باشکوه مردم مؤمن، سخت کوش و اهل معرفت استان خراسان شمالی از کاروان دولت تدبیر و امید، در سالگرد حماسه 24 خرداد 92 جلوه ای دیگر از اقتدار و یکپارچگی ملی و مصداقی مبارک در نمایش همزبانی و همدلی ملت و دولت بود.

 

در این پیام دفتر رییس جمهوری تأکید کرد: افتخار بهره مندی مردمان شریف این استان از برکات همجواری با استان رضوی(ع)، همواره الهام بخش ساکنان «گنجینه معرفت ها و فرهنگ ها» در کسب فضایل و کرامت های اخلاقی بوده است.

 

دفتر رییس جمهوری در این پیام خاطرنشان کرد: وجود نیروی انسانی خلاق، مستعد و رشد فزاینده مراکز مختلف صنعتی و پویایی در عرصه تولیدات کشاورزی و دامپروری، فراگیری کانون های آموزشی و فرهنگی گوناگون، نشانگر عزم جدی مردم این استان در مسیر نهادینه سازی توسعه پایدار و پیشرفت است.

 

در بخش دیگری از این پیام، دفتر رییس جمهوری به پاس حضور پرشور و همدلی مردم این استان با کاروان دولت تدبیر و امید، از اقشار مختلف مردم، امام جمعه و قائم مقام نماینده ولی فقیه، ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، خانواده های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، فرهنگیان، دانشگاهیان، کارآفرینان، اصناف، کارگران، اصحاب رسانه و خبر، جوانان پرشور و بانشاط، نیروهای نظامی و انتظامی مقتدر و سایر گروه های سیاسی و اجتماعی استان تقدیر و تشکر کرد.

 

دفتر رییس جمهوری در این پیام اظهار امیدواری کرد با یاری خداوند بزرگ تصمیمات و اقدامات دولت بتواند گامی مؤثر در راستای توسعه پایدار استان و تحقق مطالبات بر حق مردمان اصیل این سرزمین غنی و مستعد باشد.

 

گفتنی است، رییس جمهور و هیأت دولت تدبیر و امید، یکشنبه، 24 خرداد ماه در قالب نوزدهمین سفر استانی دولت یازدهم به خراسان شمالی سفر کردند.

 

رییس جمهوری در این سفر ضمن حضور در اجتماع بزرگ و پر شورمردم غیور این خطه و شورای اداری استان، با صنعت گران، منتخبان و نخبگان سیاسی، اجتماعی، ورزشی، علمی، روحانیان و خانواده های معظم شهدای استان دیدار و گفت وگو کرد./9314/پ203/ب5

 

ارسال نظرات