۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۲۶۷۵۰۵
رییس شورای سیاسی حزب الله:

معارضان حزب الله حامیان تکفیری‌ها هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان از مسوولان و فعالان رسانه‌ای در لبنان خواست به حمایت از خط مقاومت و تمامیت ارضی این کشور بپردازند.
سيد هاشم صفي الدين رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، در سخنرانی خود در محفل یادبود شهدای یکی از مناطق لبنان با انتقاد از مدعیان دفاع از لبنان که به حمایت از تکفیری ها می پردازند، گفت: هر سخنی که اقدامات ارزشمند حزب الله و مقاومت را در این مناطق زیر سوال ببرد در حقیقت به حمایت از گروه‌های تکفیری پرداخته است.

 

این روحانی لبنانی اراده ملی ملت لبنان را بر مقابله با تکفیری‌ها و داعش تمجید کرد و ادامه داد: ملت لبنان که با تمام توان در برابر اقدامات و تحرکات رژیم صهیونیستی ایستادگی کرد، نمی‌گذارد عناصر تکفیری که ابزاری در دست رژیم صهیونیستی هستند بتواند در این کشور بستری برای فعالیت پیدا کنند.

 

حجت الاسلام صفی الدین با بیان اینکه برخی مقامات داخلی در حمایت خود از تمامیت ارضی این کشور کوتاهی می‌کنند، افزود: برخی مسؤولان دولتی و فعالان تأثیرگذار منطقه اقدامات مطلوبی را در حمایت از وطن انجام نمی دهند.

 

وی در پایان از چشم انداز لبنان از دید حزب الله سخن گفت و بیان داشت: مقامت دشمن اصلی خود را اسرائیل دانسته و گروه‌های تکفیری را جدای از این رژیم و آمریکا نمی‌داند اما حزب الله با تمام توان در برابر این گروه‌ها ایستادگی کرده و معادلات سیاسی را به سود خود تغییر می دهد./1321/ب902/د

ارسال نظرات