۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۲۶۷۵۱۳

عالم اهل سنت لبنان ناکامی رژیم صهیونیستی در شکست خط مقاومت را بدیهی دانست

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی رسمی مجلس علمای فلسطین در لبنان با اشاره به تلاش پیوسته رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن برای نابودی خط مقاومت، ایستادگی رزمندگان مقاومت را ستودنی خواند.
شيخ محمد الموعد سخنگوي شوراي علماي فلسطين در لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ محمد الموعد، سخنگوی مجلس علمای فلسطین در لبنان در سالروز شهادت عبدالله غنیمات از رزمندگان فعال در کرانه باختری، از جایگاه رفیع شهدای فلسطین و خط مقاومت سخن گفت و افزود: عظمت شهدا همواره در ذهن مردم آزاده فلسطین و لبنان متجلی است.


وی به اعتصاب غذای نزدیک به دو ماه شیخ خضر عدنان، از بازداشت شدگان فلسطینی اشاره کرد و افزود: سازمان‌های حقوق بشری باید نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و برای آزادی این مجاهد فلسطینی اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار دهند.


این عالم اهل سنت فلسطینی، هدف رژیم صهیونیستی را از بین بردن تمام رزمندگان مقاومت و کسانی که اندیشه ایستادگی در برابر این رژیم غاصب را دارد، دانست و گفت: با وجود اینکه اسرائیل و مزدوران آن در منطقه، تمام تلاش خود را برای شکست اقدامات رزمندگان مقاومت می‌کنند، به لطف الهی هر روز شاهد پیروزی عملیات‌های مقاومت در مناطق مختلف لبنان و سوریه هستیم./1321/ب903/د

ارسال نظرات