۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۲۶۷۵۲۸
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی:

نقش سپاه و بسیج در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی بسیار ارزشمند است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاجی‌زاده با اشاره به نقش سپاه و بسیج در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی ایران و حریم ولایت فقیه، گفت: تخریب رسانه‌های غربی علیه سپاه، نشان از جایگاه و نقش ارزشمند این نهاد انقلابی در دفاع از انقلاب و ولایت دارد.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه اهر اظهار داشت: عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران مرهون خون شهدا است، شهدا هر چه در توانشان بود تقدیم این نظام کردند تا ما بمانیم.


امام جمعه اهر با اشاره به نقش سپاه و بسیج در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی ایران و حریم ولایت فقیه، خاطرنشان کرد: تخریب رسانه‌های غربی علیه سپاه، نشان از جایگاه و نقش ارزشمند این نهاد انقلابی در دفاع از انقلاب و ولایت است، البته این توطئه هیچ‌گاه راه به جایی نبرده است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که دفاع از آرمان و هدف شهدا که پای آن جان خود را فدا کرده‌اند، بر همگان واجب است، گفت: اینکه مسؤولیت فرماندهی سپاه و دیگر مدیریت ها به فرد دیگری داده می شود، به مانند یک امانتی است در دستان فرماندهان و مدیران که حاصل تلاش های شهدا بوده است.


همچنین سرهنگ پاسدار علی قادری، جانشین فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در سخنانی بصیرت و آگاهی مردم و مسؤولان لازمه مقابله با توطئه های دشمنان است، اظهار داشت: بسیج بدنه قدرتمند سپاه است و همانند گذشته سپاه پاسداران را همراهی خواهند کرد تا به امید خدا گام های مؤثری در حفظ آرمان های امام راحل و یاد و خاطره شهدا برداشته شود.


وی در ادامه با اشاره به این‌که سکوت در مقابل تحریف آرمان های امام خمینی(ره)، را مساوی با از دست دادن سرمایه عظیم معنوی شهدا دانست و خاطرنشان کرد: سرمایه اجتماعی سپاه پاسداران برآمده از اعتماد آحاد مردم است، چنانکه در دوران هشت سال دفاع مقدس سپاه محمل حرکت مردم به سوی جبهه های جنگ بود.


قادری ادامه داد: امروز وظیفه همه پاسداران و بسیجیان این است که خطوط قرمزی را که مقام معظم رهبری در رابطه با مذاکرات هسته ای مشخص کرده اند به عنوان مطالبه عمومی مردم مطرح کنیم تا پشتوانه قدرتمند برای تیم مذاکره کننده هسته ای باشد.


گفتنی است، در پایان این مراسم سرهنگ عبدالحسین ایمانی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه اهر معرفی و از تلاش‌های سرهنگ پاسدار داوود عباسی در این سمت قدردانی شد؛ ایمانی پیش از این فرمانده سپاه ناحیه میانه بود./853/پ202/ح

ارسال نظرات