۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۲۶۷۵۷۹
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

پیروی تیم مذاکره کننده از فرمایشات رهبر انقلاب تضمین کننده موفقیت است

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر لزوم حرکت مسؤولان کشور و تیم مذاکره کننده در مسیر ترسیم شده از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: میزان در همه امور نگاه، هدایت‌ها و فرمان‌های مقام معظم رهبری است.
آيت الله صفايي بوشهري

 آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات هسته ای، بر لزوم عمل مسؤولان طبق این فرمایشات تاکید کرد.

 

 

وی گفت: اگر  مسؤولان جمهوری اسلامی ایران در تمامی امور از جمله حوزه تعامل سیاسی و حتی تقابل سیاسی و مذاکرات، بر اساس اندیشه‌های مقام معظم رهبری حرکت کنند، در عرصه میدانی پیروز خواهند بود.

  

وی ضمن یادآوری چارچوب‌های کلی مدنظر جمهوری اسامی و اظهارنظرهای غربی‌ها در این باره، تأکید کرد: میزان در همه امور هدایت‌ها و فرمان‌های مقام معظم رهبری و عمل به این فرمایشات است.

 

 

امام‌جمعه بوشهر اظهار داشت: عبور از خط قرمزهایی که رهبر معظم انقلاب تعیین می‌کنند، حرام و پیروی از راهی که ایشان برای حرکت در عرصه‌های مختلف سیاست، علم و فناوری، اقتصاد، فرهنگ و غیره ارائه می‌کنند، بر همگان واجب است./846/ت302/ج

 

 

ارسال نظرات