۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۲۶۷۵۹۹
جنبش مجاهدان فلسطین:

تصمیمات اخیر وزیر جنگ نشانگر درستی مسیر ما است

خبرگزاری رسا ـ جنبش مجاهدان فلسطین اعلام کرد که تصمیم موشه یالون وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس برای قرار دادن نام شاخه نظامی این جنبش در لیست سازمان‌های غیرقانونی، نشانگر عجز و شکست مکرر مقامات صهیونیستی در برابر مقاومت است.
مقاومت اسلامي فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش مجاهدان با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که مقامات صهیونیستی در مقابل گروه‌های قهرمان مقاومت که آن‌ها را با چالش و استیصال کشیده‌اند، سرگردان و درمانده شده‌اند.

 

در ادامه این بیانیه آمده است که تصمیم یالون در معرفی شاخه نظامی جنبش مجاهدان به عنوان سازمان تروریستی و غیرقانونی، اعلام آشکار عجز و شکست مقامات صهیونیستی در برابر اقدامات ابتکاری مقاومت و عزم و پافشاری آن‌ها برای ادامه تلاش‌ها و مبارزات خود تا آزاد سازی کامل سرزمین فلسطین است.

 

جنبش مجاهدان تاکید کرد که این حکم محکومیت دشمن صهیونیستی نشان افتخاری برای ماست که در برابر امت به آن افتخار می کنیم. این جنبش خاطرنشان کرده است که تهدیدات دشمن صهیونیستی نمی تواند ما را از ادامه راه و جهاد در راه تحقق تمامی اهدافمان بازدارد.

 

این جنبش فلسطینی ضمن تاکید بر اینکه به راه جهاد و مقاومت ادامه خواهد داد و با وجود تمامی مشکلات و درد و رنج‌ها از این راه دست نخواهد کشید، تمامی مبارزان خود را به احتیاط و هشیاری نسبت به هر گونه اقدام حماقت آمیز دشمن جنایتکار صهیونیستی فراخواند.

 

موشه یالون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز گذشته نام گردان‌های مجاهدان شاخه نظامی جنبش مجاهدان فلسطین را در لیست سازمان‌های غیر قانونی قرار داد. به گزارش روزنامه صهیونیستی اسرائیل الیوم، این دستور از روز گذشته به مرحله اجرا درآمده است و موشه یالون در توجیه این تصمیم خود اعلام کرده است که جنبش مذکور فعالیت‌های خصمانه (مقاومتی) دارد.


رژیم صهیونیستی نام جنبش مقاومت اسلامی حماس را از سال 1989 و نام جنبش جهاد اسلامی را از سال 90 به خاطر انجام عملیات‌های مقاومتی و ضد صهیونیستی در لیست سازمان‌های غیر قانونی قرار داده است./994/ب102/د

ارسال نظرات