۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۲۶۷۶۵۴
رییس جمعیت علمای مسلمان لبنان:

مقاومت دفاع از تمامیت ارضی لبنان را یک وظیفه شرعی می‌داند

خبرگزاری رسا ـ رییس هیات اداری تجمع علمای مسلمان با اشاره به انطباق برنامه‌های تکفیری‌ها با اهداف رژیم صهیونیستی، حادثه منطقه قلب لوزه در سوریه را همانند جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین دانست.
شيخ حسان عبدالله، رييس هيأت اداري تجمع علماي مسلمين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام، شیخ حسان عبدالله، رییس هیات اداری تجمع علمای مسلمان لبنان در دیدار با حجت الاسلام شیخ احمد قبلان، از علمای این کشور به سیاست‌های راهبردی مقاومت اشاره کرد و گفت: مقاومت به عنوان یگ ارگان مقتدر بازدارنده از تمامیت ارضی این کشور دفاع کرده و این امر را واجب شرعی و تکلیف خود می‌داند.


وی افزود: تمام مناطق مرزی لبنان باید از لوث وجود تکفیری‌ها پاک شود و مردم نیز از حمایت خود از ارتش و رزمندگان مقاومت کوتاهی نکنند.


این روحانی لبنانی، به جنایت واقع شده در منطقه قلب لوزه سوریه اشاره کرد و ادامه داد: تروریست‌ها با کشتار مردم بی‌گناه درزی، جنایتی مانند اقدامات رژیم صهیونیستی مرتکب شدند و این نشانگر عدم پایبندی این جنایتکاران به هرگونه عهد وپیمانی است؛ چرا که سران گروه‌های تکفیری به مسوولان این مناطق وعده داده بودند که تعرضی نسبت به اهالی درزی نکنند.


وی با تاکید بر حمایت از مردم سوریه گفت: مقاومت همه تلاش خود را برای حمایت از مردم بی دفاع سوریه انجام خواهد داد و این کار تامین امنیت لبنان را نیز ضمانت می‌کند.


رییس هیات اداری تجمع علمای مسلمان لبنان در پایان از اهداف سیاسی محض اقدامات تروریستی در منطقه خبر داد و تصریح کرد: درست است که دشمن تعصبات مذهبی را ابزاری برای پیشبرد اهداف شوم خود قرار داده است اما باید به این نکته توجه کرد که هدف اصلی آن اغراض استعمارگرانه سیاسی و آسیب زدن به خط مقاومت است./1321/ب902/د

ارسال نظرات