۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۲۶۷۶۷۴
رییس شورای اجرایی حزب الله:

مبنای عقیدتی خط مقاومت شعار «هیهات منا الذله» است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان به افراد فتنه جوی داخل این کشور هشدار داد که خط مقاومت هیچگاه در برابر دشمنان خاضعانه عمل نمی‌کند.
سيد هاشم صفي الدين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله، در افتتاحیه مجتمع فرهنگی ساحب الزمان (عج) در منطقه لیلکی لبنان به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: در منطقه و لبنان قدرت مقتدری به نام خط مقاومت حاکم است که سلاح ایمان و اقتدار و شجاعت در دست دارد و با تمام وجود از تمامیت ارضی این کشور دفاع می‌کند.


وی به دشمنان داخلی لبنان اشاره کرد و افزود: برخی از افراد در داخل کشور توقع دارند که مقاومت، خاضعانه در برابر دشمنان اسلام و ملت سر خم کند و بار ذلت به دوش کشد اما تاریخ گواهی می‌دهد که این خط با شعار «هیهات منا الذله» هرگز در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان اسلام کوتاه نیامده و تا آخرین قطره خون نیز در این راه استقامت می‌کند.


این عالم لبنانی با انتقاد شدید از فتنه گران داخلی لبنان تصریح کرد: کسانی که امروز در این سرزمین علیه خط جهاد و مقاومت جبهه گیری‌ می‌کنند تنها به دنبال وخیم کردن اوضاع هستند و باید بدانند با وجود حمایت ابرقدرت‌ها و رسانه‌های تابع آنان، مقاومت هیچگاه از آرمان‌های مقدس خود دست نمی‌کشد.


حجت الاسلام صفی الدین، دستاوردهای مقاومت در مناطق شرقی این کشور را تجلی قدرت و اقتدار رزمندگان حزب الله دانست و بیان کرد: مقاومت در عرسال و قلمون به دنیا نشان داد در برابر چالش‌هایی که تروریسم منطقه با حمایت همه جانبه آمریکا و رژیم صهیونیستی ایجاد می‌کند، نمی‌تواند راه به جایی ببرد.


وی در پایان به اتحاد اندیشه ترویسم در رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری اشاره کرد و گفت: ملت لبنان و مردم منطقه باید هوشیار باشند که اهداف تکفیری‌ها همان اهداف اسرائیل در منطقه است و ما با دشمن واحد در دوجبهه به مقابله می‌پردازیم./1321/ب902/د

ارسال نظرات