۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۲۶۷۶۹۴
جبهه العمل اسلامی لبنان:

جریان 14مارس در پازل دشمن نقش آفرینی می‌کند

خبرگزاری رسا ـ جبهه العمل اسلامی لبنان ضمن انتقاد از اقدامات جریان 14 مارس در لبنان، بزرگترین اشتباه این جریان را برانگیختن تعصبات مذهبی در داخل کشور دانست.
جبهه عمل اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه العمل اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای در اجتماع هفتگی خود، ضمن عرض تبریک به مسلمانان جهان به ویژه مسلمانان این کشور از خداوند متعال آزادی یمن و دیگر کشورهای درگیر با استکبار جهانی را خواستار شد.

 

این جمعیت، اقدام تروریستی گروه‌های تکفیری در منطقه قلب لوزه سوریه را به شدت محکوم کرد و در بیانیه خود آورد: همه این اقدامات با هماهنگی دستگاه اطلاعات اسرائیل و چراغ سبز آمریکا صورت می‌گیرد.

 

العمل اسلامی افزود: سکوت مدعاین حقوق بشر در قبال جنایت علیه زنان و کودکان و مردم بی دفاع یمن نشان دهنده میزان افزایش سطح ظلم و جنایت در منطقه است.

 

این بیانیه در ادامه با اشاره به اینکه جریان 14 مارس در پازل دشمن نقش آفرینی می کند، ادامه داد: جریان 14 مارس در داخل کشور مسؤول مستقیم شکست پروژه‌های سیاسی کشور است و اقدامات حامیان این جریان با قوانین کشور در تضاد است. این جریان در نابه سامانی‌های موجود در داخل و تشنج فضای سیاسی کشور سهم بسزایی دارد و بزرگترین اشتباه آنها برافروختن تعصبات مذهبی و اشاعه قومیت گرایی در لبنان است.

 

این بیانیه در پایان به زندانیان فلسطینی که اعتصاب غذا کرده اند اشاره و تصریح کرده است: باید صدای مظلومیت مردم فلسطین به گوش جهانیان برسد. سکوت مدعیان حقوق بشر نسبت به زندانیان بی ‌گناه فلسطین مصداق نقض آشکار حقوق بشر در این کشور است./1321/ب902/د

ارسال نظرات