۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۲۶۷۷۵۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

روحانیون باید مروج همدلی و همزبانی باشند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم بر لزوم اتحاد و وحدت بین نیروهای جبهه انقلاب تاکید کرد و گفت: نامگذاری سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی حاکی از هوشمندی و احاطه مقام معظم رهبری نسبت به اوضاع داخلی و خارجی است، بنابراین باید در عمل و گفتار مروج همدلی و همزبانی باشیم و رضایت رهبر معظم انقلاب را حاصل کنیم.
حجت الاسلام اسکندري
به گزارش خبرگزاری رسا  به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام عباس اسکندری در گردهمایی مشترک مبلغان، ائمه جماعات و روحانیون شاغل در سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم و نمایندگی ولی فقیه در سپاه این استان برگزار شد، جنگ فرهنگی، جنگ اقتصادی و جنگ سیاسی و دیپلماسی را سه عرصه مهم تقابل دشمنان با جمهوری اسلامی ایران بیان کرد.
 
وی در توضیح هجمه‌های شدید فرهنگی دشمنان اظهار کرد: بیش از دو دهه از جنگ نفس‌گیر و بی‌امان فرهنگی علیه جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و در این مدت اگرچه خسارت‌های زیادی متحمل شدیم ولی با عنایت خداوند و رهبری‌های بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب، دشمنان به اهداف خودشان نرسیدند.
 
وی گفت: دشمنان در جنگ اقتصادی حاضرند خسارت‌های زیادی متحمل بشوند ولی جمهوری اسلامی ایران در محاصره اقتصادی و تحریم باشد تا از طریق این حربه، مردم را نسبت به نظام اسلامی ناراضی کنند.
 
به گفته حجت‌الاسلام اسکندری، در جبهه سیاسی و دیپلماسی نیز دشمنان به بهانه دانش هسته‌ای در حال جنگ با جمهوری اسلامی هستند و مقام معظم رهبری هوشمندانه این عرصه را مدیریت و رهبری می‌کنند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم مهمترین ابزار تقابل نظام سلطه با جمهوری اسلامی ایران را رسانه ذکر کرد و گفت: ایجاد اختلاف بین نیروهای جبهه انقلاب یکی دیگر از اهداف دشمنان است و آنها سعی می‌کنند بین آنهایی که دلسوز انقلاب و مطیع فرامین مقام معظم رهبری هستند اختلاف افکنی کنند.
 
وی ایجاد رعب و وحشت و نشان دادن چهره خشن از اسلام با ایجاد گروه‌های تروریستی همچون داعش و سرمایه گذاری بر روی افرادی که روحیه ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان ندارند را از دیگر تلاش‌های دشمنان بیان کرد.
 
حجت‌الاسلام اسکندری پیروی بی‌چون و چرا از فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری را بهترین و موثرترین روش برای مقابله با توطئه‌های دشمنان دانست.
 
وی بر لزوم اتحاد و وحدت بین نیروهای جبهه انقلاب تاکید کرد و گفت: نامگذاری سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی حاکی از هوشمندی و احاطه مقام معظم رهبری نسبت به اوضاع داخلی و خارجی است، بنابراین باید در عمل و گفتار مروج همدلی و همزبانی باشیم و رضایت رهبر معظم انقلاب را حاصل کنیم.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم داشتن روحیه مقاومت و ایستادگی و کوتاه نیامدن در برابر دشمنان را رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست.
 
وی در پایان به ذکر نکاتی پیرامون تلاش مبلغان دینی و ائمه جماعات برای برقراری ارتباط سازنده با جوانان و برگزاری جلسات تفسیر در ماه مبارک رمضان پرداخت./836/د102/س
ارسال نظرات