۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۲۶۷۷۹۱
آیت الله شبیری زنجانی:

برای توسعه دانشگاه های تک جنسیتی از هیچ تلاشی فروگذار نشود

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله شبیری زنجانی، اهتمام به توسعه دانشگاه های تک جنسیتی را امری لازم دانست و تاکید کرد:
حضرت آيت الله شبيري زنجاني  آيت الله شبيري زنجاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله سید موسی شبیری زنجانی در دیدار با مسؤولان دانشگاه حضرت معصومه (س) قم که شامگاه امرسه شنبه شب در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با بیان این‌که باید همیشه در مسیر تصمیم‌گیری‌ها قرآن و حدیث محور اصلی باشد، اظهار کرد: دانش‌پژوهان دانشگاهی و حوزوی که در راه احیای این دو منبع دینی تلاش می‌کنند در محضر خدا اجر بزرگی دارند.

 

وی افزود: تلاش شما در ترویج سبک دانشگاه تک جنسیتی یک امر پسندیده و مناسب با زمان است و برای توسعه این فعالیت‌ها نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد.

 

حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی با اشاره به این‌که از قرآن و روایات که نسبت به ماه مبارک رمضان به ما رسیده است نشان از این است که این ماه از افضل ماه‌های سال است، گفت: انسان باید تلاش کند تا از این فرصت به بهترین نحو استفاده کند.

 

وی ادامه داد: عبادت در این ماه برابر با چندین سال عبادت در ماه‌های دیگر است چنانکه نقل‌شده قرائت هر آیه قرآن ثواب ختم قرآن را دارد.

 

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به این‌که انسان تا می‌تواند در این ماه باید به عبادت بپردازد و وجودش را به نور عبادت روشن کند، عنوان کرد: تبلیغ و ترویج این امر در بین جوانان دانشجو بر عهده مدیران دانشگاه‌ها است.

 

وی ادامه داد: دختران امروز دانشجو، مادران فردای جامعه هستند و این سبک آموزش در محیطی پاک به تضمین آینده جامعه اسلامی کمک خوبی خواهد کرد./921/پ202/ج

ارسال نظرات