۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۲۶۷۹۲۷
رییس شورای سیاسی الوفاق بحرین:

شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق می‎ماند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاسی جمعیت الوفاق اسلامی بحرین محاکمه شیخ علی سلمان را ناعادلانه برشمرد و تاکید کرد که شیخ علی سلمان همچنان دبیرکل جمعیت الوفاق می‎ماند.
خليل المرزوق عضو جمعيت الوفاق بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خلیل المرزوق رییس شورای سیاسی جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، طی مراسمی به محاکمه روز گذشته حجت الاسلام شیخ علی سلمان، دبیرکل این جمعیت اعتراض کرد و گفت: حکومت آل‎خلیفه با بازداشت و محاکمه شیخ علی سلمان هرگونه راه حل سیاسی برای پایان بحران در بحرین را با چالش و مشکلات متفاوت مواجه ساخته است.


وی افزود: با توجه به گزارش هیأت وکلای شیخ علی سلمان محاکمه این عالم بحرینی کاملا به صورت سیاسی برگزار شده و به پایان رسیده است.


معاون سابق رییس پارلمان بحرین تاکید کرد: انجام هرگونه گفت‎وگوی ملی در حالی که رییس و متفکر انقلابیان در زندان باشد امکان ندارد. دبیر کل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین کلید راه حل سیاسی جهت خروج این کشور از بحران است.

 

خلیل المرزوق افزود: الوفاق بی عدالتی و تبعیض را به شدت ناپسند دانسته و بیانیه اخیر آن به صورت آشکار بر مسالمت آمیز بودن مسیرش تاکید می‎کند.


وی شیخ علی سلمان را دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین که یکی از بزرگ‎ترین جمعیت‎های منطقه است، توصیف کرد و خاطرنشان کرد که شیخ علی سلمان گرچه به چهار سال زندان محکوم شده است ولی همچنان وی در سمت دبیرکل جمعیت الوفاق باقی خواهد ماند./994/ب902/د

ارسال نظرات