۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۲۶۸۱۲۱
آیت الله قبلان مطرح کرد؛

حمایت مردمی از ارتش و مقاومت ضامن امنیت کشور است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، ملت، مقاومت و ارتش را سه شاخصه اصلی حفظ لبنان از توطئه‌ها دانست.
آيت‌الله قبلان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله قبلان، نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در پیامی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، این ماه را فرصت مغتنمی برای حل و فصل اختلافات داخلی از طریق گفت‌وگو دانست.

 

وی تاکید کرد: رفتار مسوولان در کشور باید به نحوی باشد که گرو‌ه‌های تکفیری، لبنان را بستر مناسبی برای اجرای برنامه‌های تروریستی خود نبینند و این مساله علاوه بر موضع گیری‌های قاطعانه مسوولان، حمایت مردمی را نیز می‌طلبد.

 

این عالم لبنانی، ملت، مقاومت و ارتش را سه شاخصه اصلی حمایت از کشور دانست و افزود: ملت به عنوان حامیان اصلی مقاومت و ارتش، باید حمایت همه جانبه خود را از مرزبانان و رزمندگان جان بر کف این مرز و بوم داشته باشند.

 

آیت الله قبلان، از جهان عرب و مسلمانان ممالک اسلامی خواست حمایت خود از مردم مظلوم سوریه و یمن را نیز دریغ نکنند و مبنای حل تمام اختلافات را گفت‌وگو قرار دهند.

 

وی در ادامه به شرایط بحرانی داخلی لبنان اشاره کرد و گفت: لبنان در معرض توطئه‌های خطرناکی است که امنیت و آرامش مردم این کشور را به مخاطره می‌اندازد و اگر مسوولان گامی در مسیر حل مشکلات داخلی برندارند وحدت ملی ما روز به روز کاهش پیدا کرده و اوضاع وخیم‌تر می‌شود.

 

نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، از جریان‌های سیاسی لبنان خواست تا مصالح حزبی خود را بر مصالح و منافع مردم مقدم نشمارند و با کنار گذاشتن مسایل مورد اختلاف سیاسی فضا را برای پیشرفت کشور مهیا کنند./1321/ب902/د

ارسال نظرات