۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۲۶۸۲۱۵
عضو کمیته اسلامی مسیحی حمایت از مقدسات:

رژیم صهیونیستی در حال پاکسازی نژادی است

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیته اسلامی مسیحی حمایت از مقدسات اسلامی و مسیحی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی از بدو اشغال سرزمین فلسطین، همواره دست به ترور دینی علیه اسلام و مسیحیت می‎زند.
منويل مسلم عضو کميته اسلامي مسيحي حمايت از مقدسات اسلامي و مسيحي

به گزارش خبرگزاری رسا، منویل مسلم عضو کمیته اسلامی مسیحی حمایت از مقدسات اسلامی و مسیحی خاطر نشان کرد رژیم صهیونیستی از بدو اشغال سرزمین فلسطین در سال 1948 تاکنون همواره دست به ترور دینی علیه اسلام و مسیحیت می زند.

 

وی افزود: ترور دینی عبارت است از حمله به اماکن عبادی مسلمانان و مسیحیان و دارایی‌های آن‌ها و سرکوب فعالیت‌‍‌های مسلمانان و مسیحیان در این اماکن است.

 

وی خاطرنشان ساخت: رژیم اشغالگر قدس علاوه بر این جنایات دست به پاکسازی نژادی علیه مسلمانان و مسیحیان می زند.

 

وی تصریح کرد: هدف دشمن صهیونیستی از این تعرضات از بین بردن دین و تمدن اسلامی و مسیحی و کوچاندن فلسطینیان و مسیحیان از محل سکونتشان است.

 

وی ضمن محکوم کردن تعرض اخیر یهودیان تندور به کلیسایی در فلسطین اشغالی، تاکید کرد: این جنایت در ادامه به آتش کشیدن مسجد حضرت ابراهیم (ع) در شهر الخلیل صورت می گیرد.
 
وی خطاب به صهیونیست‌ها تاکید کرد: اگر شما کلیساها و مساجد را ویران کنید، بار دیگر آن‌ها را می سازیم و هرگز خاک سرزمین‌مان را ترک نخواهیم کرد و هرگز از دین خود دست نخواهیم کشید.

 

وی ضمن محکوم کردن سکوت مسیحیان جهان در قبال تعرض اخیر یهودیان تندرو، خطاب به پیروان کلیساهای کاتولیک گفت: کلیساها محلی برای انجام آیین‌های دینی است، این کلیساها به نحو وحشیانه‌ای اشغال شده است، چطور مسیحیان جهان قبول می کنند که این کلیساها تحت اشغال باشند و به آتش کشیده شوند؟! شماها باید اسرائیل را به خاطر این جنایات محاکمه کنید./994/ب101/د

ارسال نظرات