۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۲۶۸۲۳۶

مذاکرات مسؤولان مصری و صهیونیستی برای تعیین رییس آتی تشکیلات خودگردان

خبرگزاری رسا ـ برخی منابع آگاه فلسطینی از نشست سه جانبه‌ای که دو هفته پیش در قاهره ـ پایتخت مصر ـ برگزار شده بود، پرده برداشتند.
محمود عباس رئيس تشکيلات خودگردان

به گزارش خبرگزاری رسا، برخی منابع آگاه فلسطینی از نشست سه جانبه‌ای که دو هفته پیش در قاهره پایتخت مصر برگزار شده بود، پرده برداشتند.

 

در این نشست تعدادی از مسؤولان سازمان جاسوسی برون مرزی رژیم صهیونیستی موساد و افسران اطلاعاتی مصر حضور داشتند.

 

این منابع افزودند: این دیدار در حضور نماینده آمریکایی برگزار شدو شرکت کنندگان در آن در مورد گزینه‌های جایگزین محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

منابع مذکور خاطرنشان ساختند: دلیل تکاپوی طرفین مصری و صهیونیستی برای بررسی گزینه‌های جایگزین محمود عباس به دو مساله بر می گردد، یکی مدیریت امور با اسرائیل و دیگر سرکوب جنبش مقاومت اسلامی حماس است.

 

این منابع خاطرنشان ساختند: طرف‌های آمریکایی و اسرائیلی و مصری به این باور رسیده‌اند که محمود عباس گزینه مناسبی برای مرحله آتی نیست.

 

منابع مذکور تصریح کردند: شرکت کنندگان در این نشست دو گزینه را برای ریاست آتی تشکیلات خودگردان فلسطین مطرح کردند که یکی از آن‌ها محمد دحلان عضو اخراجی کمیته مرکزی جنبش فتح و دیگری ماجد فرج رییس سازمان اطلاعات کرانه باختری است./994/ب101/د

ارسال نظرات