۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۲۶۸۲۴۴
آیت الله علما:

حفظ و توسعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی، از ایجاد وابستگی به دشمنان جلوگیری می‌کند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در راستای حفظ استقلال و عزت کشور، گفت: ملت ما باید بر فکر و دانش جوانان و دانشمندان داخلی تکیه کند و با حفظ و توسعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی، از ایجاد وابستگی به دشمنان جلوگیری کند.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه 29 خرداد ماه، عنوان داشت: شهدا با مقاومت خود تا پای جان، پیام خود را به ملت ایران رساندند.

 

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تشییع پیکر پاک و مطهر 270 شهید در هفته گذشته، خاطرنشان کرد: مردم با حضور پر شور خود نشان دادند که همچنان پای آرمان های امام و شهدا ایستاده اند و ادامه دهنده راه آن ها هستند.

 
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به کرامت شهدای تازه تفحص شده تصریح کرد: آمریکا شیطان بزرگ است، دیدن حضور میلیونی مردم در این مراسم، معنای عمیقی دارد و لرزه بر تن دشمنان اسلام و انقلاب می افکند.

 

خطیب نماز جمعه کرمانشاه بر لزوم حفظ دستاوردهای هسته ای تأکید کرد و عنوان داشت: در عصر حاضر، استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای یکی از ضروریات کشور محسوب می شود و باید بر حفظ آن و ادامه پیشرفت در این زمینه اهتمام داشت.

 

وی خطاب به تیم مذاکره کننده اظهار داشت: نباید به وعده های آمریکا دل خوش کرد، زیرا بارها عهد شکنی آن ها به جهانیان ثابت شده است.


آیت الله علما در ادامه حفظ مکتب امام راحل را مهم دانست و افزود: مکتب امام خمینی(ره) تحریف نمی شود، زیرا مبتنی بر اسلام است.

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه ادامه داد: در صورتی که راه امام گم شود و انحراف از آن صورت بگیرد، ضربه جبران ناپذیری بر کشور وارد می شود، پس حفظ این آرمان ها و عمل به مکتب امام و اسلام بسیار با اهمیت است.

 
امام جمعه کرمانشاه در پایان با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در راستای حفظ استقلال و عزت کشور، خاطرنشان کرد: ملت ما باید بر فکر و دانش جوانان و دانشمندان داخلی تکیه کند و با حفظ و توسعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی، از ایجاد وابستگی به دشمنان جلوگیری کند./857/پ201/ح

ارسال نظرات