۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۲۶۸۲۹۹
آیت‌ الله دری نجف آبادی:

تمامی تحریم‌ها باید برداشته شود/ مردم، فرهنگ ایثار و شهادت را بر هر مسأله‌ای ترجیح می‌دهند

خبرگزاری رسا ـ آیت‌ الله دری نجف آبادی با تاکید بر این که مذاکره‌کنندگان ایران اسلامی باید از عزت ملت کشورمان به خوبی دفاع کنند، گفت: نمایندگان کشورمان با رعایت حقوق هسته‌ای ملت ایران بدانند باید تمامی تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران برداشته شود.
آيت‌الله دري نجف‌آبادي

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌ الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اراک، بیان داشت: رژیم جنایتکار آل‌سعود چگونه مسلمانی است که حتی در ماه شعبان و رمضان هم دست از جنایت علیه مردم با حداقل امکانات یمن برنمی‌دارد.

 

به طور قطع پیروزی با یمن و سرشکستگی دنیا و آخرت نصیب آل‌سعود می‌شود

 

آیت‌ الله دری نجف آبادی اظهار داشت: امیدواریم سازمان ملل و دیگر کشورهای مسلمان دست از حمایت از جنایت‌های رژیم جنایتکار آل‌سعود علیه مردم بی‌دفاع یمن بردارند و به داد مردم مظلوم یمن برسند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: همه همه باید برای مردم مظلوم یمن دعا کنیم و به طور قطع خداوند کمک مردم یمن می‌کند و پیروزی با یمن و سرشکستگی دنیا و آخرت نصیب آل‌سعود می‌شود.

 

باید تمامی تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران برداشته شود

 

امام جمعه اراک با اشاره به مذاکرات 5+1 گفت: در مذاکرات هسته‌ای، امیدواریم نمایندگان ایران با رعایت خطوط قرمز مورد تأکید مقام‌معظم رهبری، مذاکرات به نفع ملت ایران به به پایان برسانند.

 

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که مذاکره‌کنندگان ایران اسلامی باید از عزت ملت کشورمان به خوبی دفاع کنند، خاطرنشان کرد: نمایندگان کشورمان با رعایت حقوق هسته‌ای ملت ایران بدانند باید تمامی تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران برداشته شود.

 

مردم در مراسم تشییع شهدا بار دیگر عظمت عاشورا را به تصویر کشیدند

 

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهدای غواص گفت: حرکت مردم در راستای استقبال از شهدای غواص را حرکتی ایمانی است و اگر شهدا نبودند معلوم نبود سرنوشت جمهوری اسلامی ایران چگونه رقم می‌خورد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به این که مراسم تشییع بیش از 270 شهید به ویژه 175 شهید غواص کربلای 4 بار دیگر عظمت عاشورا را به تصویر کشاند تصریح کرد: مردم ایران اسلامی نشان دادند که فرهنگ ایثار و شهادت را بر هرچیز دیگری ارجح می دانند.

 

امام جمعه اراک گفت: شهدا پرچم هدایت هستند آنان جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و به ایستادگی در برابر دشمنان ایستادند تا اسلام زنده بماند آنان پیرو مکتب عاشورا بودند و به پیروی از حضرت علی‌اکبر(ع) جانفشانی کردند.

 

ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای برقراری پیوندهای اجتماعی است

 

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان این که ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای برقراری پیوندهای اجتماعی است، اظهار داشت: در این ماه عزیز مردم باید با رعایت تمامی ارزش‌ها و اصول الهی نسبت به انجام کارهای نیکو، حفظ احترام دیگران به ویژه بزرگ‌ترها و دادن افطاری از یکدیگر پیشی بگیرند.

 

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به این که رمضان ماه تقوا بوده و که می‌بایست از فضائل این ماه الهی بهره‌مند شد، خاطر نشان کرد: ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی است که خداوند میهمانانش را در این ماه مورد اکرام قرار می‌دهد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که روزه صبر در راه خدا، استقامت، بردباری، عزم و اراده برای انجام تکلیف دینی و مقاومت در راه خدا و معامله با خدا است، اظهار داشت: روزه‌داران باید با نیت صادق، قلوب پاک و مطهر برای خدا روزه بگیرند و در این ماه از گناه دور باشند تا بتوانند در تمام فصول سال گناه نکرده و در زمره مقربین الهی قرار گیرند.

 

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه بیان داشت: ماه رمضان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده به نحوی که حتی خواب در این ماه نیز خود یک عبادت است./842/پ201/ب4

ارسال نظرات