۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۲۶۸۴۶۳
از سوی آستان مقدس علوی؛

بیمارستان امام زین العابدین در نجف اشرف آماده بهره‎برداری است

خبرگزاری رسا ـ بیمارستان امام زین العابدین (ع) تحت اشراف آستان مقدس علوی با همکاری شرکت ترایس لبنان آماده بهره برداری است.
بيمارستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، دبیرخانه آستان مقدس علوی، امروز قراردادی را با شرکت ترایس لبنان به ارزش یک میلیون دلار جهت همکاری در بیمارستان امام زین العابدین (ع) به مدت 2 سال امضا کرد.

 

امیر نوری جلوخان، مدیر بیمارستان امام زین العابدین (ع) در این باره گفت: شرکت ترایس طی 2 سال قرار است که خدمات فنی و مشورتی را برای مدیریت و راه اندازی بیمارستان امام زین العابدین (ع) ارائه کند.

 

وی افزود: یکی دیگر از وظایف شرکت ترایس استخدام و استفاده از کادر پزشکی باتجربه و حاذق در بیمارستان امام زین العابدین (ع) است. اولویت استخدام این شرکت پزشکان عراقی است.

 

مدیر بیمارستان امام زین العابدین (ع) از افتتاح این بیمارستان در کمتر از یک ماه دیگر خبر داد و خاطرنشان کرد: فرصت و زمینه استفاده از همه پزشکان عراقی که در سراسر جهان زندگی می‎کنند و تمایل به همکاری در این بیمارستان را دارند برای آنان مهیا است.

 

وی هدف از این بیمارستان را ارائه خدمات پزشکی مطلوب و ارتقا سطح سلامت عراق را برشمرد و تصریح کرد: بیمارستان امام زین العابدین (ع) تحت اشراف آستان مقدس علوی در مساحت 13 هزار متر مربع جهت ارائه خدمات به 120 تخت ساخته شده است./994/ب903/د

ارسال نظرات