۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۲۶۸۵۲۰
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اراک:

روحانیان در ایام ماه مبارک رمضان سبک زندگی اسلامی را تبیین کنند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اراک با بیان این که روحانیان در ایام ماه مبارک رمضان سبک زندگی اسلامی را تشریح کنند، گفت: روحانیان باید ابعاد ارزش‌های اسلامی را برای آحاد مختلف مردم در جامعه تبیین کنند.
حجت الاسلام ماشالله عبدي، مسؤول دفتر نمايندگي ولي فقيه سپاه ناحيه اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام ماشاءالله عبدی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اراک، بعد از ظهر امروز شنبه 30 خرداد، در آیین گشایش نمایشگاه فرهنگی معنوی "به سمت خدا" بیان داشت: این نمایشگاه با همکاری پایگاه 2 حزب‌الله و پایگاه شهید چمران سپاه اراک افتتاح شده است.

 

افتتاح نمایشگاه فرهنگی معنوی "به سمت خدا" در اراک

 

حجت الاسلام عبدی با بیان این که نمایشگاه معنوی به سمت خدا، در 12 غرفه دایر شده است، بیان کرد: غرفه های بچه های آسمانی، نماز و قرآن، دجالواره و بیان آسیب های ماهواره، انتظار، پاسخگویی به شبهات و سوالات دینی، پرسمان و مشاوره رایگان فردی و گروهی، محصولات فرهنگی، عفاف و حجاب، ترویج سبک زندگی اسلامی، دستاوردهای علمی ایران در دوران انقلاب اسلامی، غرفه ایران جوان (بررسی آسیب های کاهش جمعیت و غرفه محصولات فرهنگی) از غرفه های این نمایشگاه است.

 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اراک با اشاره به این که، نمایشگاه به سمت خدا از دوم تا 15 ماه مبارک رمضان دایر است، تصریح داشت: این نمایشگاه هر شب از بعد از نماز مغرب و عشا تا ساعت 12 شب دایر است و علاقه مندان می توانند از غرفه های این نمایشگاه بازدید کنند.

 

حجت الاسلام عبدی در ادامه از برگزاری کلاس های اخلاق و قرآن و احکام ویژه سربازان در سپاه ناحیه اراک خبر داد و گفت: برگزاری 50 نشست و محفل انس با قرآن در سطح پایگاه ها، اعزام روحانی به مناطق مختلف شهرستان اراک به منظور تبلیغ و تبیین ارزش های دینی و برگزاری جلسات سخنرانی از دیگر برنامه های سپاه ناحیه اراک در ایام ماه رمضان است.

 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اراک با بیان این که روحانیان در ایام ماه مبارک رمضان سبک زندگی اسلامی تشریح کنند اظهار داشت: روحانیان باید ابعاد ارزش‌های اسلامی را برای آحاد مختلف مردم در جامعه تبیین کنند.

 

حجت الاسلام عبدی با اشاره به این که مسأله حفظ عفاف و حجاب در جامعه بسیار مهم و حیاتی است، خاطر نشان کرد: روحانیان اعزامی در ماه مبارک رمضان در مساجد باید به موضوع عفاف و حجاب به خوبی بپردازند.

 

 مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اراک در ادامه بر لزوم توجه به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: روحانیان با تشریح کردن فواید امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می توانند نقش بسزایی را ایفا کنند./842/پ202/ب4

ارسال نظرات