۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۲۶۹۰۴۱

یکی از علمای عربستان تبلیغات رسانه‌‎ای علیه شیعیان را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای شیعه عربستانی، نسبت به تبلبغات منفی رسانه‌ها علیه مناطق شیعه نشین این کشور انتقاد کرد.
شيخ جعفر الربح


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام جعفر الربح از علمای شیعه عربستان شب گذشته در جمع نمازگزاران مسجد امام منتظر(عج) عوامیه این کشور بر جلوگیری از اقدامات گمراه کننده رسانه‌های منطقه و تبلیغات منفی آنها علیه مناطق شیعه نشین تاکید کرد.


وی به خطر داعش که عربستان و به ویژه مناطق شیعه نشین را مورد تهدید قرار می‌دهد اشاره و تصریح کرد: داعش ابتدا با سلاح اندیشه تکفیری به سراغ جوانان می‌آید و پس از آن که با فتنه افروزی مذهبی و اختلاف افکنی فضا را برای اقدام تروریستی آماده کرد، اقدامات نظامی خود را در منطقه آغاز می‌کند.


این روحانی عربستانی از حضور نیروهای امنیتی در العوامیه و مناطق دیگر استان قطیف قدردانی کرد و افزود : در ماه مبارک رمضان که مراسم های مذهبی مختلفی در این استان برپا می‌شود زمینه وقوع حوادث تروریستی فراهم است که حضور نیروهای امنیتی حاشیه امنی ایجاد می‌کند.


حجت الاسلام الربح از تلاش جوانانی که به صورت داوطلبانه در ورودی مساجد مراقب ورود و خروج افراد ناشناس هستند، تشکر کرد و این اقدام را ضامن امنیت محافل دینی در ماه مبارک رمضان دانست.


وی از حکومت مرکزی عربستان خواست با در اختیار قرار دادن وسایل پیشرفته و مورد نیاز این جوانان در حفظ امنیت این استان شیعه نشین، گام موثری در استقرار امنیت در این منطقه بردارند./1321/ب902/د

ارسال نظرات