۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸
کد خبر: ۲۶۹۳۸۹
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

هنوز در حوزه مد و لباس درست وارد نشده‌ایم

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در ششمین جلسه ساماندهی مد و لباس، گفت: هنوز در حوزه مد و لباس درست وارد نشده‌ایم، ابتدا باید مشخص شود هدف از این کار چیست تا بتوانیم گام‌های بعدی را برداریم.
حجت الاسلام ارزاني1

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در ششمین جلسه ساماندهی مد و لباس گفت: هنوز در حوزه مد و  لباس درست وارد نشده‌ایم، ابتدا باید مشخص شود هدف از این کار چیست تا بتوانیم گام‌های بعدی را برداریم.

 

وی با تأکید بر این که در این زمینه باید از برنامه‌های ترکیبی شامل عکس، طرح و لباس‌های آماده متنوع در قالب‌های گوناگون استفاده شود، تصریح کرد: برای برگزاری این نمایشگاه لازم است ابتدا طرحی آماده شود که در آن فضای نمایشگاهی متناسب، برآورد هزینه لازم، زمان نمایشگاه و مخاطبان لحاظ شود و پس از آن محتوای نمایشگاه مورد بررسی قرار گیرد.

 

حجت الاسلام ارزانی در ادامه ابراز داشت: برای برگزاری یک نمایشگاه همان اندازه که طراح مهم است، طرح خروجی نیز اهمیت دارد و لازم است طرح در شورا بررسی شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: در این نمایشگاه یک کار دو سویه داریم و 24 کارگروه در برگزاری آن همکاری خواهند داشت.

 

شایان ذکر است این جلسه با حضور نماینده سازمان صنعت و معدن و تجارت، مدیر مؤسسه پژوهشی و فرهنگی شمس نهان، رییس اتحادیه خیاطان استان اصفهان، رییس و نایب رییس اتحادیه پوشاک و نماینده آموزش و پرورش استان برگزارشد./939/د102/ب4

ارسال نظرات