۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۲۶۹۵۵۴
در یک ماه گذشته صورت گرفت؛

ثبت 6 موقوفه جدید در شهرستان شاهین دژ آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شاهین دژ گفت: در خردادماه سالجاری مردم خیراندیش این شهرستان شش موقوفه جدید به ثبت رساندند.
وقف

داوود حبیبی، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شاهین دژ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار کرد: مردم خیر و نیک اندیش شاهین دژ در خرداد ماه سالجاری شش موقوفه جدید به ثبت رساندند.

 

وی گفت: یک قطعه زمین 180 متری از سوی وراث مرحوم احمدی وقف ساخت حسینیه مسجد سیدالشهدا در روستای هاچه سو شد.

 

حبیبی اظهار داشت: همچنین سند شش دانگ زمین 155 متری در روستای هاچه سو شاهین دژ تحویل اداره اوقاف و امور خیریه شاهین دژ شد.

 

وی از وقف 202 متر مربع زمین از سوی هیات امنای مسجد خبر داد و افزود: این موقوفه به ارزش تقریبی یک میلیارد و 800 میلیون ریال وقف احداث حسینیه حضرت زینب و رقیه (س) شده است.

 

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شاهین دژ، منزل مسکونی به متراژ بیش از 199 متر مربع را دیگر موقوفه جدید ثبت شده در خرداد ماه امسال اعلام کرد و افزود: این منزل مسکونی به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال جهت ساخت حسینیه وقف شده است.

 

حبیبی از وقف منزل مسکونی به مساحت 60 مترمربع خبر داد و گفت: این موقوفه به ارزش 500 میلیون ریال وقف مسجد امام خمینی (ره) شاهین دژ شده است.

 

وی افزود: آقای حسن علی نژاد و خانم طرلان محمدی زن و شوهر 65 ساله که صاحب فرزندی نیستند، منزل مسکونی شان را به مساحت 140 متر مربع و ارزش تقریبی 900 میلیون ریال وقف حوزه علمیه برادران کردند./936/ت303/ب4

ارسال نظرات