۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۲۶۹۵۸۶
آیت الله نجفی:

فاصله گرفتن از فرهنگ جهاد و شهادت جامعه را دچار مشکلات جبران ناپذیر می کند

خبرگزاری رسا ـ تنها بازمانده حادثه هفت تیر گفت: شهید بهشتی و یاران ایشان الگوهایی ماندگار در تاریخ انقلاب و اسلام هستند که از جمیع جهات نمونه هایی کامل و بدون نقص هستند.
آيت الله قدرت الله نجفي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان آیت الله قدرت الله نجفی ظهر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان اجرایی استان اصفهان و شهرستان شهرضا، گفت: شهید بهشتی همواره نگران حال و روز مردم بود و در جلسه ترور که تا ساعت 9 شب به طول انجامید، همواره متذکر رسیدگی به وضعیت مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه بود.

وی در ادامه تصریح کرد: شهید بهشتی در شرایط که اوضاع اقتصادی بسیار نا بسامان و تحریمهای تسلیحاتی بر ارکان کشور فشار وارد می کرد، در مقابل آمریکا و عراق ایستاد و ذره ای عقب نشینی نکرد.

تنها بازمانده حادثه هفت تیر اذعان کرد: حقایق فراوانی در طول تاریخ انقلاب و در خصوص شخصیتهای مختلف وجود دارد که برای جوانان و نوجوانان سازنده و اثر گذار است و باید تدابیری فراهم شود تا این مطالب به آنها منعکس شود.

آیت الله نجفی یادآورشد: اگر جامعه ما به این باور قلبی برسد که اگر از شهدا و فرهنگ آنها فاصله گرفت دچار مشکلات جبران نا پذیری خواهد شد، در این صورت پیروزی ما قطعی و تضمین شده خواهد بود.

وی تصریح کرد: شهید بهشتی هیچگاه به بیت المال دست درازی نکرد و همواره با تأسی به سیره بزرگان دین ساده زیستی را ملاک زندگی خود قرار داد.

این بازمانده حادثه هفت تیر خواستار تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان شد و تأکید کرد: در صورتی که این اقدام شود معضلاتی نظیر بد حجابی و ناهنجاریهای اجتماعی خود به خود حل خواهد شد./939/پ202/ج

 

ارسال نظرات