۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۲۶۹۶۴۴
مسوول فرهنگی جنبش امل لبنان مطرح کرد؛

اختلافات داخلی لبنان عامل خرسندی رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ مسوول فرهنگی جنبش امل لبنان، اختلافات داخلی این کشور را موجب زمینه سازی برای ایجاد ناامنی قلمداد کرد و عدم وحدت مردم را مایه خوشحالی سردمداران اسرائیل غاصب دانست.
شيخ حسن عبدالله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن عبدالله، مسؤول فرهنگی جنبش امل لبنان، در دیدار با کشیش کلیسای شهر صور لبنان گفت: تنها راه پیروزی و فائق آمدن بر مشکلات در لبنان وحدت بین مسلمانان و پیروان ادیان و مذاهب است.

 

وی وحدت را عامل حمایت و پشت گرمی ارتش و مقاومت دانست و افزود: اگر مقاومت و ارتش بدانند که مشکلات با وحدت حل می شود تمام نیروی خود را برای مبارزه با دشمن در مناطق مرزی قرار می‌دهند و این مساله عامل پیروزی بخش در منطقه است.

 

این روحانی لبنانی تصریح کرد: اگر ملت لبنان بدانند اسرائیل غاصب تا چه میزان از اختلافات داخلی و ضد وحدت در کشور ما خوشحال می‌شود و سعی می‌کند با استفاده از همین نابه سامانی‌های داخلی امنیت ما را متزلزل کند، یک لحظه هم از مسیر وحدت دور نمی‌شوند.

 

شیخ حسن عبدالله از جمیع مسوولان کشور خواست با توجه کامل به مبانی فکری امام موسی صدر در حل مسایل و مشکلات دشمن تمام تلاش خود را به کار گیرند و از تجربه سال‌های گذشته بهره کامل ببرند و نگذارند اختلافاتی که با گفت‌وگو حل می‌شود تبدیل به درگیری داخلی شود.

 

مسوول فرهنگی جنبش امل لبنان در پایان، گفت‌وگو را بهترین و شریف ترین راه برای حل اختلافات معرفی کرد و گفت: در نزاع‌های داخلی کسی پیروز نمی‌شود بلکه تمام طرف‌ها شکست خورده اند؛ چون با ایجاد درگیری داخلی این مردم و منافع آنهاست که قربانی  می‌شود./1321/ب902/د

ارسال نظرات