۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۲۷۰۰۲۶

سه شهید مدافع حرم در قم تشییع شدند

خبرگزاری رسا ـ مراسم تشییع سه تن از شهیدان مدافع حرم حضرت زینب(س) با حضور شخصیت های حوزوی برگزار شد.
تشييع پيکر سه شهيد مدافع حرم در قم تشييع پيکر سه شهيد مدافع حرم در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تشییع سه تن از شهیدان مدافع حرم حضرت زینب(س) به نام های منیر حسین، امتیاز حسین و سید حسن ساقی امروز پس از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه در قم با حضور گسترده و پر شور مردم و پس از اقامه نماز از سوی آیت الله هاشمی شاهرودی نایب رییس مجلس خبرگان برگزار شد.


بر اساس این گزارش، در این مراسم که از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا چهار راه شهدا برگزار شد، آیت الله سید محمد رضا مدرسی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و احمد امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.


حاضران در این مراسم با سر دادن شعار هایی همچون«الله اکبر»، «لا اله الا الله»، «محمد رسول الله»، «هیهات منا الذلة»، «لبیک یا حسین»، « حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» و «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» بر ضرورت پاسداشت هرچه بیشتر و بهتر شهدا و فرهنگ شهادت تأکید کردند.


همچنین تشییع کنندگان با سر دادن شعارهایی همانند«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر آل سعود» جنایات این کشورها را در ممالک اسلامی محکوم کرده و خواستار وحدت و انسجام مسلمانان شدند.


پیکر این شهیدان پس از تشییع با شکوه نمازگزاران روزه دار، در قطعه شهدای مدافع حرم بهشت معصومه(س) به خاک سپرده شد؛ این شهیدان مدافع حرم تابعیتی پاکستانی داشتند./1323/پ202/ج

ارسال نظرات