۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۲۷۰۰۴۶

آیت الله نابلسی نسبت اعتماد مسؤولان به غرب هشدار داد

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه صیدای لبنان، از مسوولان کشوری خواست به غربی‌ها به عنوان یک حامی برای سامان ‌بخشی به اوضاع داخلی امید نداشته باشند.
آيت الله نابلسي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف النابلسی، خطیب جمعه صیدای لبنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، از مسوولان این کشور خواست برای احیای مجدد کشور و تشکیل یک دولت مقتدر اقدامات لازم را انجام دهند.

 

وی نبود یک رییس جمهور متعهد در راس دولت و حکومت را امری غیر قابل قبول توصیف کرد و گفت: اگر به تفاهم سیاسی دست پیدا نکنیم و موسسات دولتی و امنیتی و اداری ما در حالت تعلیق به سر ببرند طوفان‌های سهمگین تهدیدها از هر سو لبنان را به چالش می‌کشد.

 

این عالم لبنانی این سوال را مطرح کرد که نخبگان سیاسی و فرهنگی تا چه زمانی دست روی دست خواهند گذاشت؟ و احساس مسوولیت در این کشور چرا دیده نمی‌شود؟

 

وی افزود: دشمن تا پشت مرزهای ما رسیده است و هر لحظه امکان دارد آتش تروریسم را روانه این سرزمین کند اما هنوز برخی از سیاستمداران کاری انجام نمی‌دهند و نسبت به تقسیم بندی منطقه به دست دشمن و بر اساس خواسته‌های رژیم صهیونیستی احساس خطر نمی کنند.

 

آیت الله نابلسی با بیان اینکه نباید به امید کمک‌ غربی‌ها نشست، گفت: همه جنایت هایی که در منطقه رخ می‌دهد با حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و غرب است اما جای تعجب است که چرا برخی افراد داخلی امید دارند که غرب اوضاع داخلی کشور را سامان دهد./1321/ب901/د

ارسال نظرات