۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۲۷۰۲۰۶
آیت الله نابلسی:

اسلام تکفیری‌ها برای نابودی اسلام ناب طراحی شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه صیدای لبنان تأکید کرد که اسلام تکفیری‌ها برای نابودی اسلام ناب طراحی شده است.
آيت الله نابلسي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله نابلسی، امام جمعه صیدای لبنان، حادثه تروریستی رخ داده در مسجد شیعیان کویت را محکوم و اعلام کرد: کسی که یک مسلمان بی‌گناه را داخل مسجد می‌کشد نسبت به کشتن دیگران در خارج از مسجد هیچ ابایی ندارد.


وی افزود: تکفیری‌ها همه حرمت‌ها را زیر پا گذاشتند و در مسجد که خانه امن الهی است نمازگزاران را در ماه رحمت به خاک و خون کشیدند.


این عالم لبنانی به هدف تکفیری‌ها مبنی بر تخریب وجهه اسلام اشاره و تصریح کرد: کدام اسلام است که کشتار مسلمانان را آن هم در حال نماز اجازه می‌دهد و مساجد را معابد شرک می‌پندارد و مسلمانان را از دین خارج می‌داند؟


آیت الله نابلسی با بیان اینکه اسلام حقیقی دقیقا نقطه مقابل عقاید فاسد این افراد است، گفت: اسلامی که گروه‌های افراطی داعیه آن را دارند ریختن خون مسلمانان را راه رسیدن به بهشت می‌داند. اسلام تکفیری تنها برای ضربه زدن به اسلام ناب طراحی شده است.
 
وی تهدید پدیده تکفیر را تنها متوجه چند کشور ندانست و بیان کرد: این پدیده شوم در صورتی که با سد مستحکمی از اقدامات بازدارنده مجامع بین المللی روبرو نشود، دامنه فعالیت خود را گسترش می‌دهد و بشریت را مورد تهدید قرار می‌دهد./1321/ب902/د

ارسال نظرات