۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۲۷۰۴۲۴
مسؤول حفاظت اطلاعات سپاه حضرت صاحب الزمان اصفهان:

بصیرت افزایی از الزامات اصلی سپاه/ ویژگی اصلی انقلاب ایران درون زایی و پویایی است

خبرگزاری رسا ـ کمالی گفت: از آن جایی که یکی از مسؤولیت های خطیر این نظام بر عهده سپاه است، باید بیش از هر چیز نسبت به بصیرت افزایی نیروهای خود و شناخت دشمن اهتمام داشته باشد.
سرهنگ کمالي بصیرت افزایی از الزامات اصلی سپاه/ ویژگی اصلی انقلاب ایران درون زایی و پویایی است

به گزارش خبرگزاری رسا در نجف‌آباد، مراسم تودیع و معارفه مسؤول حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه نجف‌آباد صبح امروز با حضور مسؤول حفاظت اطلاعات سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در محل سالن اجتماعات سپاه ناحیه نجف‌آباد برگزار شد.

 

در این مراسم که با حضور مسؤولان سپاه ناحیه نجف‌آباد و نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه و  تنی چند از مدیران امنیتی شهرستان برگزار شد، سرهنگ محسن پاشایی تودیع و سرهنگ حسینی به عنوان مسؤول جدید حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه نجف‌آباد معرفی شد.

 

در ابتدای این مراسم سرهنگ حمید کمالی مسؤول حفاظت اطلاعات سپاه حضرت صاحب الزمان استان اصفهان، در سخنانی با اشاره به ویژگی های بارز انقلاب اسلامی ایران در جهان و منطقه گفت: انقلاب هر آن درون زایی و پویایی دارد و همان گونه که امام خمینی بیان داشتند این انقلاب به تمام دنیا صادر خواهد شد.

 

وی در ادامه با اشاره به درون زایی و پویایی انقلاب عنوان کرد: با توجه به این ویژگی انقلاب، یکی از وظایف اصلی و حیاتی ما، حفاظت از کیان این نظام و انقلاب است که بر هر یک از آحاد جامعه یک وظیفه و مسؤولیت سنگین است.

 

مسؤول حفاظت اطلاعات سپاه استان اصفهان، درباره اهمیت سپاه به عنوان یکی از ارکان حیاتی نظام تصریح کرد: همان طور که در قانون هم تعریف شده است، نقش و رسالت سپاه در زمینه حراست از کیان این مرز و بوم و انقلاب و دستاوردهای آن بی بدیل و ممتاز است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حال که این مسؤولیت خطیر به صورت رسمی بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفته است، بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب الزاماتی دارد که اساسی ترین، کلیدی ترین و محوری ترین آن الزامات، بصیرت است.

 

کمالی با اشاره به اهمیت و ضرورت وجود بصیرت در نیروهای سپاه اظهار داشت: ما باید دشمن را بشناسیم و فریب نخوریم و فریب‌های آنان را با واقعیت اشتباه نگیریم و از بارزترین نمونه های عناد دشمنان با ما جنگ هشت ساله دفاع مقدس بود.

 

کمالی شناخت وظیفه را یکی دیگر از شاخصه های بصیرت دانست و از مصادیق آن حضور در صحنه آن هم به صورت فراگیر یاد کرد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: حال که ماموریت اصلی سپاه بر این قرار گرفته که از انقلاب و دستاوردهای آن حراست کند، سازمان حفاظت اطلاعات در سپاه هم مسؤولیت حفاظت از کارکنان را بر عهده دارد./1306/د102/ب4

ارسال نظرات