۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۲۷۰۵۳۰
امام جمعه پلدختر:

شهادت آیت‌الله بهشتی خط بطلانی بر تبلیغات مسموم دشمنان بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پلدختر با بیان این که شهادت آیت‌الله بهشتی خط بطلانی بر تبلیغات مسموم دشمنان بود، گفت: خون شهید بهشتی و یارانش موجب قدرت انقلاب اسلامی شد.
شهيد بهشتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر که در مسجد جامع پلدختر برگزار شد، با بیان این که شهادت آیت الله بهشتی چهره کریه منافقین را افشا کرد، گفت: شهادت آیت الله بهشتی خط بطلانی بر تبلیغات مسموم دشمنان بود.

 

وی با بیان این که شهید بهشتی پایه گذار قوه قضائیه در جمهوری اسلامی ایران و در صف مقدم مبارزه با دشمنان ملت بود، افزود: خدمات این شخصیت بزرگوار به اسلام در تاریخ ثبت شده است.

 

حجت الاسلام سوری با بیان ویژگی های بارز شهید بهشتی عنوان داشت: شهید بهشتی بر تکریم ارباب رجوع تأکید داشت.

 

وی در ادامه با بیان این که خون شهدای هفت تیر تضمین کننده انقلاب است، خاطرنشان کرد: دستگاه قضا باید از شخصیت شهید بهشتی الگو بگیرند.

 


امام جمعه پلدختر پیشگیری از جرم را از وظایف مهم دستگاه قضا بیان و تصریح کرد: دستگاه قضا باید در راستای رسیدگی به شکایات سرعت عمل بیشتری داشته باشد.

 

شهید بهشتی مؤسس قوه قضاییه پس از انقلاب اسلامی بود

قدرت اله ترابی نژاد، فرماندار پلدختر، در ادامه با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهدای هفت تیر گفت: حادثه هفتم تیر 1360 نقطه عطفی در تاریخ ایران محسوب می شود.

 

وی با بیان این که واقعه هفت تیر به دست منافقین اوج کینه توزی و دشمنی با انقلاب و نظام بود، افزود: این حادثه برای همیشه تاریخ در اذهان باقی خواهد ماند.

 

ترابی نژاد با بیان این که شهید بهشتی مؤسس قوه قضائیه پس از انقلاب اسلامی بود، عنوان داشت: دستگاه قضا مرهون مجاهدت های شهید بهشتی است.

 

وی با بیان این که شهید بهشتی الگویی مناسب در قانون مداری است، افزود: دستگاه قضایی باید از شهید بهشتی الگو بگیرند چراکه دستگاه قضایی مرجع رسیدگی و پاسخ گویی به شکایات و دعوای مردم است./9451/پ202/ب4

ارسال نظرات