۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۲۷۰۷۵۸
با حضور قاریان بین المللی؛

محافل انس با قرآن کریم در آذربایجان غربی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی در 9 شهر استان برگزار می شود.
مراسم جمع خواني قرآن کريم در مصلاي اروميه

حجت الاسلام عیسی برادری، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه در آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار داشت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم از ویژه برنامه های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در شهرهای مختلف کشور است.

 

وی ادامه داد: براین اساس مردم شهرهای مختلف استان در محافل انس با قرآن کریم میزبان قاریان بین المللی از مصر خواهند بود.

 

حجت الاسلام برادری افزود: فتحی عبدالرحمان و ولید یحیی راغب شرقاوی دو قاری بین المللی از مصر 12 و 13 تیرماه مصادف با 16 و 17 رمضان میهمان مردم آذربایجان غربی هستند.

 

وی با اشاره به برگزاری یازده محفل انس با قرآن کریم در آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: ان مراسم معنوی در شهرستان های ارومیه، خویف ماکو، چایپاره، میاندوآب، مهاباد، اشنویه، شوط و پلدشت برگزار خواهد شد.

 

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: ولید یحیی راغب شرقاوی روز جمعه 12 تیرماه قبل از خطبه های نماز جمعه شهرستان شوط و بعداز افطار در مسجد جامع شهرستان پلدشت به تلاوت قرآن می پردازد.

 

حجت الاسلام برادری اضافه کرد: حضور در محفل انس با قرآن کریم مسجد جامع اشنویه، نماز عصر در مسجد جامع مهاباد و بعد از افطار در مسجد جامع میاندوآب برنامه تلاوت قرآن از سوی ولید یحیی راغب شرقاوی روز 13 تیرماه مصادف با 17 رمضان است.

 

وی به برنامه های حضور فتحی عبدالرحمان در محافل انس با قرآن کریم اشاره و خاطرنشان کرد: این قاری بین المللی 12 تیر در مساجد جامع ماکو، چایپاره و بقعه شیخ نوایی خوی قرآن تلاوت می کند.

 

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی تصریح کرد: فتحی عبدالرحمان روز 13 تیرماه نیز در شهرستان ارومیه در سپاه شهدای آذبایجان غربی، مسجد خطیب و مسجد لطفعلی خان ارومیه قرآن تلاوت خواهد کرد.

 

وی گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده از صوت قاریان به نام استانی و شهرستانی نیز در این مراسم معنوی قرآنی بهره مند خواهیم شد./936/ت302/ب4

ارسال نظرات