۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۲۷۱۰۷۸
از رؤیا تا واقعیت؛

برنامه‌ای رادیویی با هدف جریان شناسی اندیشه و تحولات سیاسی غرب

خبرگزاری رسا ـ برنامه «از رؤیا تا واقعیت »رادیو معارف، دوره های یغماگری غرب علیه ایران را تحلیل و بررسی می کند؛ اهمیت، چرایی و ضرورت غرب شناسی، دلایل عدم اعتماد به غرب، استشراق و مستشرقان، اسلام هراسی، ایران هراسی، استعمار و تاریخ تحولات فرهنگی سیاسی غرب از جمله محورهای موضوعی این برنامه است.
از روياء تا واقعيت

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، « از رؤیا تا واقعیت» برنامه ای است که با هدف جریان شناسی اندیشه و تحولات اجتماعی و سیاسی غرب، از عهد باستان تا عصر حاضر طراحی و تولید شده است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سیداحمدرهنمایی،کارشناس مباحث غرب شناسی و عضو هیئت علمی دانشگاه در این برنامه با شیوه تحلیلی به جریان شناسی تفکر سیاسی و رویکرد استعماری غرب علیه ایران می پردازد.

اهمیت، چرایی و ضرورت غرب شناسی، دلایل عدم اعتماد به غرب، استشراق و مستشرقان، اسلام هراسی، ایران هراسی، استعمار و تاریخ تحولات فرهنگی سیاسی غرب از جمله محورهای موضوعی برنامه «از رؤیا تا واقعیت» است.

«از رؤیا تا واقعیت» کاری از گروه اخبار معارفی و اطلاع رسانی است که به تهیه کنندگی ابوذر رجبی و اجرای مسعود الماسی جمعه ها از ساعت 18 به مدت 30 دقیقه از رادیو سراسری معارف پخش می شود.

علاقمندان برای دریافت فایل صوتی برنامه های پخش شده می توانند به صفحه اختصاصی برنامه «از رؤیا تا واقعیت» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند./978/د102/ف

ارسال نظرات