۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۲۷۱۶۱۸

رییس مجمع علمای اهل تسنن از بی توجهی به کشتار عراقی‎ها انتقاد کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع علمای اهل تسنن عراق با محکومیت اقدامات تروریستی در جهان از عدم توجه جامعه اسلامی به ذبح عراقی‎ها انتقاد کرد.
شيخ خالد الملا رييس مجمع علماي اهل تسنن عراق

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، شیخ خالد عبدالوهاب الملا، رییس مجمع علمای اهل تسنن عراق، امروز در مصاحبه‎ با «صوت الجالیة العراقیه» خواستار محکومیت قلع و قمع مردم عراق از سوی جریان‎های تروریستی شد و تصریح کرد: مجمع فقه اسلامی وابسته به سازمان تعاون اسلامی در حالی اقدامات تروریستی را محکوم می‎کند که هیچ گونه اشاره‎ای به ذبح قربانیان عراقی ندارد.

 

وی اقدامات تروریستی در کویت را محکوم کرد و گفت: حمله تروریستی که منجر به شهادت رسیدن برادران نمازگزارن کویت که در حال عبادت خداوند بود را تسلیت عرض کرده و با آنان ابراز همدردی و همبستگی می‎کنیم.

 

رییس مجمع علمای اهل تسنن عراق از بی توجهی جامعه جهانی و مجامع اسلامی به اقدامات تروریستی در عراق انتقاد کرد و افزود:  سازمان تعاون و مجمع فقه اسلامی در حالی به شدت اقدامات تروریستی در کویت را محکوم کرد که در طول 12 سال گذشته با توجه به حمله شدید تروریسم و ذبح انسان‎های بی‎گناه در عراق هیچ گونه چنین واکنشی را از خود نشان نداده‎ است.

 

وی از تبعیض بین مردم عراق و سایر کشورها انتقاد کرد و ادامه داد: آیا خون مردم عراق در رنگ و نوع با سایر مردم جهان فرق دارد؟ به خداوند قسم خون ما چه در مسجد، حسینیه و یا خیابانی جاری شود قرمز و پاک است./994/ب904/د

ارسال نظرات