۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۲۷۱۷۹۵

نماینده آیت الله سیستانی بر مبارزه فکری با تروریسم تاکید کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده حضرت آیت الله سیستانی در خطبه‎های نماز جمعه وضعیت عراق را خطرناک دانست و بر مبارزه فکری با تروریسم تاکید کرد.
سيد احمد صافي نماينده آيت الله سيستاني

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام سید احمد صافی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مقدس کربلا که در حرم مطهر امام حسین(ع) برگزار شد، با اشاره به اقدامات تروریستی در جهان گفت: جهان با مشکلات بزرگی به نام تروریسم دست و پنجه نرم می‎کند.


وی افزود: جریان‎های تروریستی توانسته‎اند به مناطق مختلف جهان آسیب وارد کنند.


نماینده حضرت آیت الله سیستانی خواستار اتحاد در برابر تروریسم شد و خاطرنشان کرد: گستردگی عملیات‎های جریان‎های تروریستی در جهان ضرورت اتحاد، مبارزه جدی و حقیقی با آنان را بیشتر کرده است.

 

مبارزه فکری با داعش از نظامی مهمتر است


وی ادامه داد: مبارزه با اقدامات جریان‎های تروریستی نباید فقط به صورت نظامی باشد بلکه مقابله فکری با آنان از نظامی نیز مهمتر است. جریان‎های تروریستی با انتشار افکار منحرف موجب انجام فعالیت‎های وحشیانه علیه انسان‎های بی گناه شده است.


حجت الاسلام صافی مبارزه با تروریسم را ضروری دانست و گفت: تروریسم با توسل به زور و انتشار افکار افراطی درپی کشتار انسان‎های بی‎دفاع است. تروریست ها نمی‎خواهد مردم زندگی مسالمت آمیز و آرامی داشته باشند.


وی تنها راه حل عراق را مبارزه قوی با تروریسم دانست و تصریح کرد: عراق در حالت جنگ با تروریسم قرار دارد. آنان بر مناطق زیادی از این کشور تسلط پیدا کردند بنابراین مبارزه همه جانبه و با همه امکانات برای دست یابی به پیروزی بسیار حایز اهمیت است.


نماینده حضرت آیت الله سیستانی افزود: عراق در وضعیت خطرناک و حساسی قرار دارد بنابراین افراد مخلص باید با همت مضاعف بیشتر این کشور را از وضعیت کنونی با کمترین ضرر و زیان خارج کنند./994/ب901/د

ارسال نظرات