۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۲۷۲۱۸۴
عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی عراق:

حجت الاسلام و المسلمین مهری در آخرین پیامش خواستار محاکمه سران فتنه مذهبی شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان عراق در گذشت حجت الاسلام و المسلمین مهری را تسلیت گفت و از مواضع شجاعانه این روحانی کویتی در برابر حزب بعث صدام و تکفیری‎های تمجید کرد.
حجت الاسلام شيخ همام حمودي معاون اول رييس پارلمان عراق

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام شیخ همام حمودی نائب اول رییس پارلمان عراق امروز طی پیامی وفات حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقر مهری، نماینده مراجع تقلید در کویت را تسلیت گفت.


وی در این بیانیه به توصیف این روحانی کویتی پرداخت و تصریح کرد: حجت الاسلام و المسلمین مهری مواضع شجاعانه‎ای در برابر دیکتاتوری صدام داشت.


حجت الاسلام حمودی ادامه داد: ایشان همیشه از مردم و رزمندگان عراقی در برابر تروریسم حمایت و اقدامات جریان‎های تکفیری را به شدت محکوم می‎کرد.


وی به آخرین پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقر مهری در محکومیت حمله تروریستی به مسجد شیعیان کویت اشاره کرد و گفت: سید مهری در آخرین پیام خود خواستار محاکمه سران فتنه‎ طائفه‎ای و حذف اصول تکفیری از کتاب‎های درسی بود.


این عضو هیأت رییسه پارلمان عراق افزود: ایشان بر حفظ برادری شیعیان کویت و عراق تاکید بسیار داشت. خداوند وی را مورد رحمت خود قرار دهد و با اجدادش محشورش کند
./994/ب902/د

ارسال نظرات