۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۲۷۲۳۵۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مهم ترین وظیفه امروز رونق اقتصادی و افزایش تولید است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که مهم ترین وظیفه امروز رونق اقتصادی و افزایش تولید است، گفت: با فعال شدن صنعت اقتصاد نیز رونق می یابد.
ديدار اساتيد، طلاب و روحانيان لرستان با نماينده ولي فقيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسملین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، بعدازظهر امروز در دیدار با کارکنان سازمان صنعت، معادن و تجارت که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: برای این که استقلال کشور حفظ شده و کارآمدی نظام به دنیا نشان داده شود، باید رونق اقتصادی را دنبال کنیم.

 

وی با بیان این که مهم ترین وظیفه امروز رونق اقتصادی و افزایش تولید است، افزود: ایده همه باید رونق اقتصادی و افزایش تولید باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که به دنبال فعال شدن صنعت، اقتصاد نیز رونق پیدا می کند، تصریح کرد: فعال شدن مراکز صنعتی و تولیدی امری ضروری است که باید دنبال شود.

 

وی با اشاره به وضع بیکاری در استان یادآور شد: باید توجه داشت که فعال شدن صنعت موجب کاهش بیکاری در جامعه خواهد شد.

 

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر این که بخشی از رونق اقتصادی در سازمان صنعت، معدن و تجارت محقق می شود، اظهار داشت: هرچه صنعت و معدن را تقویت کنیم در ایجاد اشتغال موفق تر خواهیم بود.

 

وی در ادامه با اشاره به این که آمار اشتغال بالا رفته اما هنوز افراد بیکار هستند، خاطرنشان کرد: برای برطرف شدن مشکل بیکاری در استان باید به دنبال ایجاد اشتغال پایدار در جامعه باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با یادآوری به این که تسهیلات فراوانی به افراد داده می شود اما تولید و اشتغال صورت نمی گیرد، افزود: علت آن است که فرد دریافت کننده تسهیلات، اعتبارات را در حوزه ی دیگر مصرف می کند.

 

وی با اشاره به این که مصیبت این است که بانک ها به دنبال گرفتن طلب شان نیستند و سود تسهیلات را بالا می برند، اظهار داشت: باید اگر این موضوع بررسی شود، دیگر شاهد میزان بالای معوقات بانکی نخواهیم بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با تأکید بر جذب سرمایه گذار در استان عنوان داشت: باید قوانین مانع سرمایه گذاری در استان برداشته شود تا سرمایه گذاری تسهیل شود./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات