۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۲۷۲۵۹۳
دبیر اتحادیه فرهنگی موسسات جهان اسلام:

جهان تشنه فعالیت ها و روحیه انقلابی است

خبرگزاری رسا ـ دبیر اتحادیه فرهنگی مؤسسات جهان اسلام، جهان را تشنه ساختار جدید، فعالیت ها و روحیه انقلابی دانست و گفت: برای ورود به پایتخت فرهنگی جهان اسلام باید فعالانه عمل و با توجه به وجود ظرفیت های بسیار در آن ها ورود پیدا کنیم.
جهان اسلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، ایمان عادلی، دبیر اتحادیه فرهنگی مؤسسات جهان اسلام، پیش از ظهر امروز در تالار شورای شهر شهرداری مشهد، به بازخوانی تجربه فعالیت های بین المللی تشکل های فرهنگی جهان اسلام پرداخت.

 

 وی به توجه به ظرفیت های کار بین المللی تأکید و تصریح کرد: باید رویکرد خلاقانه داشته باشیم تا گردشگران با فضای واقعی ایران آشنا شوند.

 

عادلی با بیان این که باید روی تشکل های مردمی سرمایه گذاری شود، گفت: زمان تأثیر بر روی دولتمردان تمام شده است و برای ارائه کار فرهنگی باید به سراغ سازمان های مردم نهاد رفت.

 

دبیر اتحادیه فرهنگی مؤسسات جهان اسلام با اشاره به این مطلب که مسوؤلان باید بدنه مردمی داشته باشند، اظهار کرد: ارتباط مسؤولان با مردم کم و این فضا را رها کرده ایم که موجب ایجاد شکاف جدی شده است. برای ایجاد ساخطار مردمی نیاز به مطالبات جدی است.

 

وی با بیان این که باید از حق و ادبیات انقلاب دفاع کرد، افزود: باید رویکرد مردم را در بحث اتحاد تغییر داده و بحث اتحاد را در بین مردم ترویج دهیم و این که اهل سنت برادر ما است.

 

عادلی، جهان را تشنه ساختار جدید، فعالیت ها و روحیه انقلابی دانست و افزود: برای ورود به پایتخت فرهنگی جهان اسلام باید فعالانه عمل و با توجه به وجود ظرفیت های بسیار در آن ها ورود پیدا کنیم./1310/پ202/ب5

ارسال نظرات