۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۲۷۲۶۴۳
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی خبر داد؛

آغاز ترم تابستانی مدارس علمیه خواهران آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی گفت: برگزاری ترم تابستانی از سوی برخی از مدارس استان و تشکیل کلاس درس در ایام ماه مبارک رمضان برای پیشرفت تحصیلی طلاب علاقه مند به شرکت در این برنامه‌ها موثر است.
معاونت آموزش حوزه علميه خواهران

زهرا خوشبخت، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به برنامه های آموزشی مدارس علمیه خواهران این استان، اظهار داشت: ثبت نمرات امتحانات خرداد ماه طلاب و صدور کارنامه تحصیلی برای آنان، مصاحبه با داوطلبان ورود به سطح دو و سطح سه که در آزمون ورودی شرکت کرده و به مرحله انجام مصاحبه راه یافته اند و نیز برگزاری ترم تابستانه از برنامه های فعلی ما است.

 

وی با اشاره به انتخاب طلاب جدید الورود برای حوزه های علمیه استان، ادامه داد: پس از اتمام مصاحبه ها لیست نهایی طلابی که می توانند امسال وارد حوزه های علمیه استان شوند از مرکز فرستاده می شود.

 

خوشبخت برگزاری ترم تابستانی را برای طلابی که مایل به پاس کردن برخی از دروس خود در تعطیلات تابستان هستند استفاده بهینه از زمان دانست و گفت: برگزاری ترم تابستانی از سوی برخی از مدارس استان و تشکیل کلاس درس در این ایام برای پیشرفت تحصیلی طلاب علاقه مند به شرکت در این ترم موثر است.

 

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی اضافه کرد: طلابی که موفق به شرکت در آزمون های پایانی ترم های تحصیلی نشده و کسر واحد دارند در شهریورماه می توانند به همراه طلابی که در ترم تابستانه شرکت کرده اند، آزمون داده و دروس مانده خود را پاس می کنند.

 

وی محل مصاحبه با طلاب ورودی به سطح سه را مرکز مدیریت استان دانست و افزود: مدیریت استانی عمده برنامه اش برای تابستان مصاحبه کردن با طلابی است که قصد ورود به سطح سه را دارند و این مصاحبه در مرداد ماه صورت می گیرد.

 

خوشبخت بیان کرد: تمامی طلابی که در آزمون های ورودی به حوزه علمیه در سطح دو شرکت کرده و نمره قبولی را در این آزمون کسب کرده اند، هر کدام در مدارسی که آزمون داده اند چه به صورت حضوری، چه غیر حضوری و چه نیمه حضوری مصاحبه می شوند.

 

وی تصریح کرد: کسانی که در رشته های تخصصی حوزه های علمیه در آزمون سطح سه شرکت کرده اند در همه رشته ها و در همه انواع تحصیلی یعنی حضوری و غیرحضوری از سوی مرکز مدیریت استان مورد ارزیابی و مصاحبه قرار می گیرند.

 

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی به زمان شروع سال تحصیلی مدارس علمیه خواهران استان اشاره و عنوان کرد: سال تحصیلی به روال سال های گذشته از هفته آخر شهریورماه شروع می شود./1301/ت302/ب4

ارسال نظرات