۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۲۷۲۶۴۶
نماینده پارلمان لبنان:

آل‎سعود مؤسس جریان‎های تکفیری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان مبارزه با جریان‎های تکفیری را واجب دانست و تاکید کرد: آل‎سعود تروریسم را تاسیس و رژیم اسرائیل آن را مدیریت می‎کند.
نواف الموسوي، نماينده پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نواف موسوی، نماینده پارلمان لبنان، امروز طی مراسمی که در منطقه ارزون جنوبی برگزار شد، عربستان را موسس جریان‎های تکفیری دانست و گفت: جریان‎های تکفیری خطری برای جامعه انسانی هستند.


وی افزود: برخی در پی تغییر ماهیت و علل جنگ هستند. جنگ با تروریسم و تکفیری‎ها یک نبرد مذهبی و طائفه‎ای نیست بلکه این جنگ با خطر وجود تکفیری‎هاست که حکومت آل‎سعود آن را تاسیس و در منطقه منتشر کرده است.


نماینده پارلمان لبنان خاطرنشان کرد: دشمنان با انتشار افکار تکفیری، فتنه مذهبی و طائفه‎ای درصدد تغییر ماهیت جنگ و تبدیل آن به یک مسأله جنگ مذهبی و طائفه‎ای هستند.


وی مبارزه با تکفیری‎ها را واجب خواند و تصریح کرد: لبنان با فتنه مذهبی و طائفه‎ای نمی‎تواند نقش موثری در منطقه داشته باشد بنابراین مبارزه با جریان‎های تکفیری و عناصر وابسته به آن‎ها واجب است.


موسوی ادامه داد: مرحله اول فعالیت‎های تکفیری نفوذ فکری آنان است. افکار تکفیری‎ها خطر و مشکلی است که عربستان آن را پدید آورد و خود در حال تغذیه و پرورش آن است.


وی بر ایستادگی در جبهه‎های جنگ تاکید کرد و گفت: هیچ فرقی بین جبهه النصره، داعش و سایر جریان‎های تکفیری نیست بلکه نقطه مشترک آنان مدیریت از سوی رژیم اشغالگر صهیونیست است. دشمن اصلی ما رژیم اسرائیل است که در غالب جریان‎های تروریستی در منطقه به جنایت می‎پردازد./994/ب902/د

ارسال نظرات